مسابقات ورزشی همبستگی کشورهای اسلامی لغو شد

پنجمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی به علت تداخل با المپیک توکیو لغو شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزشی همبستگی کشورهای اسلامی لغو شد

به گزارش Daily times ، پنجمین دوره از مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی که قرار بود در سال 2021 به میزبانی شهر قونیه در ترکیه برگزار شود، به دلیل همزمان شدن مسابقات با المپیک 2020 توکیو در ماه‌های ژوئیه و آگوست به تعویق افتاد.

محمد خالد محمود دبیر کل کمیته بین‌المللی المپیک پاکستان گفت که فدراسیون ورزشی همبستگی کشورهای اسلامی تصمیم گرفته است تا مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در سال 2021 که قرار بود به میزبانی قونیه برگزار شود را به تعویق بیاندازد. وی درباره این تصمیم توضیح داده است: این تصمیم در جلسه هیأت رئیسه ISSF که به ریاست شاهزاده عبدالعزیز بن ترکی الفاصل از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد ، گرفته شده است و این تعویق به دلیل تأثیرات منفی پاندمی کرونا ویروس صورت گرفته است که بر اساس آن کمیته بین المللی المپیک (IOC) برای به تعویق انداختن بازی های المپیک توکیو به جمع‌بندی رسید و با تعویق المپیک، این مسابقات با مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی همزمان شد.

وی در بخشی دیگری از اظهاراتش گفت: کمیسیون نظارت و هماهنگی ISSF با کمیته برگزار کننده ارتباط برقرار خواهد کرد تا تاریخ‌های جدید بازی ها را پس از مشاهده تقویم ورزشی جهان تعیین کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار