گروگانگیری فقط برای ۲ میلیون تومان

تهران (پانا) - ۳ آدم ربا که در ازای مبلغ ۲ میلیون تومان، جوان ۲۱ ساله ای را ربوده بودند با تلاش کارآگاهان پلیس "دامغان" دستگیر شدند.

کد مطلب: ۱۰۷۳۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
گروگانگیری فقط برای ۲ میلیون تومان

به گزارش سایت پلیس، سردار عبداله حسنی، فرمانده انتظامی استان سمنان در تشریح این مطلب گفت: ساعت ۰۴:۴۸دوشنبه گذشته گزارش ربایش پسری ۲۱ ساله در دامغان به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، دستورات لازم به فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان صادر و بی درنگ تحقیقات کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در این خصوص آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در ادامه بررسی های مشخص شد جوان ربوده شده در تماسی از مادرش درخواست واریز ۲ میلیون تومان وجه نقد را برای گروگانگیران در قبال آزادی اش داشته است.

به گفته سردار حسنی، تحقیقات فنی و اطلاعاتی پلیس ادامه یافت تا این که در کمترین زمان ممکن، یکی از دوستان گروگان که همان روز با وی مشاهده شده بود شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و برای پاره ای توضیحات به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی افزود: متهم که از سرعت عمل پلیس بهت زده شده بود در بازجویی ها از انجام گروگانگیری و انتقال گروگان به یکی از روستاهای اطراف شهرستان دامغان با همدستی ۲ نفر دیگر خبر داد.

سردار حسنی با اعلام اجرای عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس برای نجات گروگان توسط ماموران انتظامی شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: در این اقدام هماهنگ، تمام جوانب برای سلامت گروگان مد نظر قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی از رهایی گروگان از چنگال آدم ربایان و بازگشت وی به آغوش گرم خانواده خبرداد و گفت: این عملیات از زمان شروع یعنی به محض دریافت خبر گروگانگیری تا لحظه نجات گروگان کمتر از ۵ ساعت به طول انجامید.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اعتراف صریح متهمان به جرم خود مبنی بر آدم ربایی گفت: هر ۳ نفر پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار