ضدعفونی مترو تا عادی شدن وضع ادامه دارد

تهران (پانا) - روند ضدعفونی کردن تمامی قطارهای شبکه مترو تهران براساس پروتکل‌های استاندارد تا زمان عادی اعلام شدن وضع توسط ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۰۷۳۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
ضدعفونی مترو تا عادی شدن وضع ادامه دارد

به گزارش روابط عمومی مترو، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه بااعلام این خبر، گفت: ضدعفونی کردن قطارها تا زمانی‌ که وزارت بهداشت اوضاع را عادی اعلام کند ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه قطارها حداقل سه بار در روز، نظافت و ضدعفونی می‌شوند، افزود: در برخی خطوط همانند خط 6 که فاصله زمانی رسیدن قطارها، بیشتر است برای هر حرکت قطار، نظافت و ضدعفونی انجام می‌شود.

نوبخت در ادامه توضیح داد: قطارهای مترو با دو روش خشک و تر در سیستم‌های مکانیزه شستشو مترو، شستشو و ضد عفونی می‌شوند. نظافت و ضد عفونی تمامی قطارها در ایستگاه‌های ابتدایی و انتهایی هرخط نیز به صورت خشک انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه تمامی ایستگاه‌ها، قطارها و تجهیزاتی که مسافران با آن در ارتباط هستند از جمله هندریل پله برقی‌ها، گیت‌ها، صندلی‌ها، پله‌های ثابت و دستگاه‌های شارژ بلیت ضدعفونی می‌شوند، گفت: ضدعفونی‌ها بر اساس استانداردها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت در زمینه ضدعفونی کردن اتاق‌ها و واگن‌ها و دیگر وسایل موجود در قطارها انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار