نشست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با فرماندار شهرستان بوشهر

بوشهر(پانا)_ نشست حصیری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با جمشیدی فرماندار شهرستان بوشهربرگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با فرماندار شهرستان بوشهر

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش بوشهر، در این نشست که در محل فرمانداری شهرستان بوشهر انجام شد، ابتدا حصیری معاونت تربیت بدنی و سلامت، به برنامه های حوزه ورزش و تربیت بدنی آموزش و پرورش و استراتژی هایی که با هدف ارتقاء شاخص های تربیت بدنی و ورزش و سلامت به کار گرفته شد اشاره کرد و گفت: با رویکرد نشاط اجتماعی نشاط دانش آموزان و خانواده ها و همکاران فرهنگی و همچنین نقش فعالیت های حوزه تربیت بدنی و سلامت در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی این برنامه انجام شده است.

وی افزود: ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت می تواند برای توسعه شاخص‌های سلامت و تندرستی در ورزش و سلامت در سطح دانش آموزی، کارکنان، خانواده‌ها و حتی هیئت های ورزشی استان نیز موثر واقع شود.
گزارشی از اماکن آموزشی ورزشی زیر مجموعه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز داده شد و در خصوص پروژه نیمه تمام استخر دانش آموزی نیز تاکید شد.
جمشیدی، فرماندار بوشهر نیز به اهمیت ویژه و اثرگذاری ماندگار ورزش و تربیت بدنی در شاکله شخصیتی دانش آموزان و همچنین تاثیر ماندگار فعالیتهای حوزه تربیت بدنی و سلامت در سلامت جسم و روح دانش آموزان اشاره کرد و گفت: این حوزه از حوزه های مورد توجه ما است و هزینه در آموزش و پرورش، سرمایه گذاری است.

او در خصوص استخر دانش آموزی نیز تاکید کرد: این استخر از طرح های اولویت دار استانداری و فرمانداری است و نهایت تلاش بر این است که به زودی تکمیل شود و مورد بهره برداری قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار