برای انتقاد به نحوه اداره جلسات

سه عضو شورای شهر تهران از صحن علنی قهر کردند

تهران (پانا) - سه عضو شورای شهر تهران نسبت به نحوه اداره صحن علنی انتقاد کرده و صحن شورا را ترک کردند.

کد مطلب: ۱۰۷۳۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
سه عضو شورای شهر تهران از صحن علنی قهر کردند

در جریان بررسی دستورجلسه تمدید مصوبه تأمین منابع مالی موردنیاز پروژه های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسری قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب، برخی از اعضا درخواست کردند این موضوع به کمیسیون تخصصی بازگشت داده شود تا بررسی های بیشتری در این رابطه انجام شود که این پیشنهاد مورد موافقت اعضا قرار نگرفت و کلیات آن نیز در شورا به تصویب رسید.

پس از آن محسن هاشمی، رئیس شورای شهر اعلام کرد پیشنهاداتی به هیأت رئیسه رسیده که آن را در صحن بررسی نمی‌کنیم و در جلسه هیأت رئیسه مورد بررسی قرار می‌گیرد که این موضوع مورد اعتراض شدید محمد سالاری قرار گرفت و گفت: شما حق ندارید بدون آنکه دلیل قانع کننده‌ای برای اعضا بیاورید، پیشنهادات را مطرح نکنید و این نحوه اداره شورا سنتی است.

محمد علیخانی نیز در تأیید نظرات سالاری گفت: حق ندارید پیشنهادات ما را وتو کنید. اگر قرار است این پیشنهادات وتو شود ما اینجا چه می‌کنیم که هاشمی اعلام کرد اگر می خواهید اینجا ننشینید که پس از بیان این سخنان از سوی رئیس شورا، محمد علیخانی، محمد سالاری و حسن خلیل آبادی صحن علنی شورا را ترک کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار