تولید مجموعه فیلم های آموزشی در پژوهش سرای ابن سینا منطقه ۱۵

تهران (پانا) - تولید مجموعه فیلم های آموزشی دستگاه های تخصصی نانو، در پژوهش سرای ابن سینا منطقه ۱۵ ( قطب کشوری علوم و فناوری نانو) تهران انجام شد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تولید مجموعه فیلم های آموزشی در پژوهش سرای ابن سینا منطقه ۱۵

زهرا نیازی، مدیر پژوهش سرای دانش آموزی منطقه 15 در گفتگو با پانا در رابطه با تولید مجموعه فیلم های آموزشی دستگاه های تخصصی نانو در پژوهش سرای ابن سینا گفت: در پژوهش سراهای دانش آموزی سراسر کشور حدود ۸۰ پژوهش سرا مجهز به دستگاه های تخصصی آموزشی نانو هستند. به جهت شناخت دستگاه ها و کاربری مناسب آنها، هر سال به آموزش دستگاه های تخصصی برای کارشناسان و دانش آموزان نیاز مبرم وجود دارد.

به گفته کارشناسان؛ یکی از نقطه ضعف های آزمایشگاه های نانو دانش آموزی در سراسر کشور، نبود محتوای مناسب آموزشی نانو برای دستگاه های تخصصی نانو است.
وی افزود: پژوهش سرای ابن سینا در راستای اهداف سند تحول بنیادین و با همت بیش از ده متخصص اقدام به ساخت محتوای ویدئویی آموزشی این زمینه کرده است تا دانش آموزان از کلیه نقاط کشور بتوانند از این فیلم های آموزشی استفاده کنند. همچنین جهت ایجاد انگیزه برای دانش آموزان در استفاده از این فیلم های آموزشی، به برگزاری مسابقه از این محتواهای آموزشی اقدام شده است.

علاقمندان می توانند از طریق لینک زیر مجموعه فیلم های آموزشی دستگاه های تخصصی نانو را مشاهده فرمایند.

https://www.aparat.com/v/GceVr

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار