سیف: در بازگشایی مدارس اولویت با حفظ سلامت دانش آموزان است

تهران (پانا) - جلسه هم اندیشی کارشناس مسئولان و کارشناسان سلامت با موضوع بررسی دستورالعمل پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کووید19 در مدارس با عنوان "بازگشایی مدارس در شرایط فاصله گذاری اجتماعی"به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
سیف: در بازگشایی مدارس اولویت با حفظ سلامت دانش آموزان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ در راستای بازگشایی مدارس و به منظور تأمین، حفظ و ارتقای سطح سلامت دانش آموزان و با هدف پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کووید19 در مدارس مناطق19گانه آموزش و پرورش شهر تهران، جلسه با کلیه کارشناس مسئولان و کارشناسان سلامت مناطق به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

سیف، رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش شهر تهران ضمن قدردانی و تشکر از زحمات کلیه همکاران، در مورد دستورالعمل بازگشایی مدارس در شرایط فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و خواستار توجه و نظارت بر پروتکل های بهداشتی مدارس توسط کارشناسان سلامت مناطق شد.

وی با اشاره به ارسال دستورالعمل به کلیه مدارس و پیگیری و نظارت بر نحوه بازگشایی مدارس و رعایت پروتکل های فاصله گذاری اجتماعی؛ انعکاس خبرها و فعالیت های مربوط به نحوه اجرای دستورالعمل توسط کارشناس سلامت، اختیاری بودن حضور دانش آموزان در مدرسه؛ تکمیل نمودن فرم های پایان سال را از جمله مصوبات این کمیته بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار