افزایش 14 درصدی تردد بین‌شهری در 24 ساعت گذشته

تهران (پانا) - بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۳۰۰ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری میزان تردد در کشور نسبت‌به روز قبل ۱۴/۱ درصد افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۰۷۳۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 14 درصدی تردد بین‌شهری در 24 ساعت گذشته

به گزارش مدیریت راه های کشور و براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ،‌ سایر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۳۰۰ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۴.۱ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۶.۲ اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت گرفته است.

همچنین تردد روان در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه رشت - قزوین در جریان است و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

این گزارش نشان می دهد که ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، آزادراه کرج - تهران محدوده های گرمدره و ایران خودر و آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم شهر تا احمدآباد وجود دارد.

ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران نیز مشاهده می شود.

بر اساس اعلام این سازمان، آزادراه قزوین - رشت (رودبار به توتکابن) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم قزوین - رشت انجام می شود.

آزادراه چالوس - مرزن آباد و بالعکس نیز از ساعت 19:00 الی 07:00 روز بعد مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم چالوس - مرزن آباد صورت می گیرد.

همچنین محور قزوین - همدان (کیلومتر 110) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار