«شهرک» با محوریت کودک، فقر و اعتیاد کلید خورد

تهران (پانا) - اولین اثر بلند و مشترک محمد علی وهاج و محمد عبداللهی به نام «شهرک» به مرحله تولید و فیلمبرداری رسید.

کد مطلب: ۱۰۷۳۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
«شهرک» با محوریت کودک، فقر و اعتیاد کلید خورد

شهرک یک فیلم داستانی با محوریت کودک، فقر و اعتیاد است که مراحل پیش تولید را پشت سر گذاشته و وارد مرحله تولید و فیلمبرداری شده است. البته به علت کرونا و رعایت سلامت گروه، فیلمبرداری به حالت نیمه تعلیق درآمده و با رعایت نکات لازم پروژه پیش می رود.

ایده اصلی فیلم به تصویر کشیدن یک سیکل معیوب از یک زندگی است که به قلم محمدعلی وهاج و محمد عبداللهی نگاشته شده است. وهاج پیش از این فیلم های کوتاهی چون "آتنا؛ ستایش و دیگران"، "یک تکه شکلات"، "۳۱ آذر" و ... را کارگردانی و در پرونده کاری خود به ثبت رسانده است که به جشنواره های بین المللی نیز راه یافته اند و مسیر امروز را برای این کارگردان مستقل جهت ساخت یک اثر بلند داستانی با تجربیاتی بهتر هموار ساخته است. محمد عبداللهی نیز "هیولای درون"، "واماندگان" و "فال قهوه" را در پرونده کاری خود دارد.

عواملی که در این فیلم حضور دارند، عبارتند از؛ نویسنده و کارگردان: محمدعلی وهاج_ محمد عبداللهی، مدیر تولید: حمیدرضا طالبی، تدوین: حسین وهاج، مدیر روابط عمومی: وحید سماوات، مشاور رسانه ای: زهرا صفایی، بازیگران: آرمان میرزایی، مرجانه نعمتی، مجید رامه، سیدرضا جوادی، عرشیا براتی، سمیه کاظمی و ...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار