سعید شهریاری سرپرست آموزش و پرورش منطقه۱۵ شد

تهران (پانا) - با حکم مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران سعید شهریاری به سمت سرپرست مدیریت آموزش و پرورش منطقه15 منصوب شد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
سعید شهریاری سرپرست آموزش  و پرورش منطقه۱۵ شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران ، طی حکمی از سوی فولادوند مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران، سعید شهریاری به سمت مدیر آموزش و پرورش منطقه15 منصوب گردید.

در بخشی از حکم مدیرکل آمده است: نظر به تعهد تقوا شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت ،سرپرستی و انجام شرح وظایف پست سازمانی شماره 256-4-101آموزش و پرورش منطقه ۱۵شهر تهران ،به شما محول می شود .امید است تا با فرهنگ‌سازی ،توجه به اسناد تحولی آموزش و پرورش در طراحی و بازتولید برنامه ها ،ظرفیت سازی، صیانت از حقوق و کرامت همکاران فرهنگی ،نسبت به پیشبرد اهداف نظام مقدس تعلیم و تربیت همواره موفق باشید.

مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش منطقه15 شهر تهران با حضور بهارلو معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل ، اسدی مدیر اداره حراست شهر تهران و اعضای شورای معاونین و همکاران اداری منطقه در سالن شورا برگزار شد.

در این مراسم بهارلو معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شایسته سید ولی حسینی در حوزه مدیریت منطقه 15 شهر تهران افزود: حسینی مدیر اخلاق و صداقت بوده و در تمامی سال های خدمت خویش، خالصانه برای همکاران و مدارس وقت گذاشته و با خلق و خوی مردم داری و تعامل بسیار عالی که داشت، رسالت خود را ردراین حوزه به نحو احسن به انجام رساند.
بهارلو پس از معرفی سعید شهریاری به عنوان، مدیرآموزش و پرورش منطقه 15، اظهار داشت: شهریاری از همکاران شریف و مجرب اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران بوده و هم اکنون با سمت مدیر آموزش و پرورش در منطقه 15 انجام وظیفه می نماید.
بهارلو در ادامه ، موفقیت و سربلندی برای سیدولی حسینی و سلامتی و توفیق بیشتر را برای سعید شهریاری در خدمتگزاری به این امر را از خداوند منان خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار