درّی : مدارس برنامه رفع اشکال برای دانش آموزان بازمانده ازآموزش های غیر حضوری بازگشایی شده است

تهران (پانا) - پانته آ درّی، معاون آموزش متوسطه درخصوص بازگشایی مدارس از استمرار آموزش های غیر حضوری تا پایان محتوای کتب درسی سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۷۳۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
درّی : مدارس برنامه رفع اشکال برای دانش آموزان بازمانده ازآموزش های غیر حضوری بازگشایی شده است

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش وپرورش شهر تهران، پانته آ درّی معاون آموزش متوسطه در خصوص بازگشایی مدارس از تاریخ 27 اردیبهشت 99 که با حضور عوامل اجرایی و آموزشی مدارس و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود، گفت: مطابق با ابلاغ وزارت آموزش و پرورش و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، گرچه آموزش های غیر حضوری تا اتمام محتوای کتب درسی استمرار می یابد، اما آن دسته از دانش آموزان که به دلیل عدم دسترسی به فناوری، برنامه های رسانه ملی یا دلایل دیگر در محتوای باقیمانده دروس ضعف دارند می توانند به صورت داوطلبانه برای رفع اشکال با برنامه مشخص و محوریت معلم در مدرسه حاضر شوند. دانش آموزان در این مورد مشمول مزیتی نمی شوند و تفاوتی بین افرادی که برای رفع اشکال مراجعه می کنند با دانش آموزانی که مراجعه نمی کنند، نیست.

او افزود: ارزشیابی پایانی سال تحصیلی 99-98 در پایه های 7 ،8 ،10و 11 غیر حضوری برگزار می شود و مسئولیت پیشرفت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان بر عهده معلمان و مدیران مدارس است که متناسب با مستندات فرآیند یادگیری دانش آموزان و میزان مشارکت در آموزش های غیر حضوری، نتایج ارزشیابی های مستمر، پژوهش دانش آموزی و ... تعیین می شود. برای پایه نهم با توجه به تاثیر دروس این پایه در هدایت تحصیلی، ارزشیابی پایانی خرداد ماه به شیوه حضوری و در سطح مدرسه است و امتحانات هماهنگ استانی برگزار نخواهد شد.

معاون متوسطه پایتخت در خصوص دانش آموزان هنرستانی در شاخه های فنی و حرفه ای عنوان کرد: ارزشیابی پایانی دروس عمومی، شایستگی های غیر فنی و پایه فنی بر عهده مدیران و اطمینان از آموزش حضوری یا غیر حضوری از پودمان های باقی مانده در دروس پایه فنی و شایستگی های غیر فنی با معلمان مربوطه است. همچنین کارآموزی و کارورزی هنرجویان پایه دوازدهم با برنامه ریزی و تصویب مدرسه و منطقه انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار