دستورالعمل بزرگداشت سی‌وهشتمین سالروز آزادی خرمشهر به استان‌ها ابلاغ شد

تهران (پانا) - از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش ‌و پرورش دستورالعمل بزرگداشت سی‌وهشتمین سالروز آزادی خرمشهر ستاد کل نیروهای مسلح، به استان‌ها ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
دستورالعمل بزرگداشت سی‌وهشتمین سالروز آزادی خرمشهر به استان‌ها ابلاغ شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش ‌و پرورش، معاونت پرورشی و فرهنگی در راستای نکوداشت مناسبت‌های انقلابی و ایام‌الله براساس برنامه شماره 32 بازطراحی فعالیت‌های اجتماعی و تربیت سیاسی دانش آموزان براساس اهداف دوره‌های تحصیلی برنامه‌های درسی از زیر نظام برنامه درسی ابلاغی سال 1399، دستورالعمل سی‌وهشتمین سالروز آزادی خرمشهر ستاد کل نیروهای مسلح را برای اجرا به ادارات کل آموزش ‌و پرورش ابلاغ کرد.

براساس این دستورالعمل؛ ادارات کل آموزش ‌و پرورش باید ضمن همکاری با ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد در استان‌ها و مناطق تابعه، نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های متناسب با شرایط ابلاغی ستاد ملی مدیریت کرونا اقدام کنند.

براساس این دستورالعمل که از سوی ستاد کل نیروهای مسلح صادر شده است، برگزاری برنامه‌های جمعی و گروهی تابع مقررات ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود لذا در صورت عدم برگزاری برنامه‌های جمعی، بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و جذاب، خصوصاً از فضای مجازی برای گرامیداشت این روز، توصیه ‌شده است.

ستاد بزرگداشت مراسم سوم خرداد در استان‌ها در قالب ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با مسئولیت استاندار و دبیری مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب و عضویت سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط فعالیت می‌کند.

متن کامل بخشنامه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار