اعلام موجودیت فراکسیون نمایندگان جنوب کشور با ۸۳ منتخب

تهران (پانا) - نماینده مردم کرمان در مجلس از اعلام موجودیت فراکسیون نمایندگان جنوب کشور شامل ۸ استان و ۸۳ نماینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اعلام موجودیت فراکسیون نمایندگان جنوب کشور با ۸۳ منتخب

به گزارش خانه ملت، محمدمهدی زاهدی با اشاره به برگزاری نشست فراکسیون منتخبان جنوب کشور بر ضرورت توجه برای تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: «اهتمام لازم به اقتصاد دانش‌بنیان در راستای تحقق سیاست‌های کلان کشور راه بیرون رفت از وضعیت اقتصادی فعلی است و باید با تقویت عرصه‌های اقتصادی و وضعیت معیشت خانواده‌ها مشکل اشتغال جوانان رفع شود.»

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: «نمایندگان مردم به دور از هرگونه حاشیه‌ای با اولویت پرداختن به حل مسائل اساسی و راهبردی کشور در مجلس نقش‌آفرین خواهند بود. ظرفیت‌های بی‌بدیل کشور و تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانه گام دوم انقلاب حاکی از این است که کشور ما دارای ظرفیت‌ها و منابع بسیار غنی، طبیعی و ارزشمند در منطقه و جهان است.»

زاهدی ادامه داد: «حوزه جنوب کشور، بخش عظیمی از این منابع را در خود جای داده است و فراکسیون حوزه جنوب در راستای فرمایشات رهبری و گام دوم با تمام ظرفیت در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود. فراکسیون نمایندگان جنوب کشور متشکل از ۸ استان و ۸۳ نماینده است که فعالیت خود را در مجلس یازدهم آغاز کرده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار