مرور آثار صدابردار باسابقه سینمای ایران در شبکه نمایش

تهران (پانا) - شبکه نمایش در هفته جاری آثار عباس رستگارپور صدابردار و صداگذار سینمای ایران را مرور می‌کند.

کد مطلب: ۱۰۷۳۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مرور آثار صدابردار باسابقه سینمای ایران در شبکه نمایش

به گزارش روابط عمومی شبکه نمایش، در ادامه تغییرات جدول پخش شبکه نمایش، عناوینی متنوع و همچنین مرور آثار عباس رستگارپور صدابردار و صداگذار سینمای ایران در کنداکتور این هفته شبکه قرار گرفته است.

فیلم‌های ایرانی ساعت ۱۳ شبکه نمایش به ترتیب از شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه تا پنجشنبه اول خردادماه شامل «ساعت به وقت صفر»، «یونس»، «نسخه خطی»، «سلام نابغه»، «قلبم هنوز می‌تپد» هستند و در روز جمعه ۲ خرداد و مصادف با روز جهانی قدس، فیلم «شکارچی شنبه» پخش می‌شود.

فیلم‌های منتخب ساعت ۱۵ این شبکه، به ترتیب: «آتشفشان»، «طبقه سیزدهم»، «مردان دریایی»، «جولی و جولیا»، «معجزه برن»، «سریعترین سرخپوست دنیا» و «ایدی» است.

پخش سری فیلم‌های دنباله دار ساعت ۱۹ به ترتیب با پخش فیلم های: «در اعماق دریا ۲»، «توطئه بزرگ»، «دان ۱ و ۲»، «بچه ها را کوچک کردم»، «بچه را بزرگ کردم» و «ما آب رفتیم» ادامه دارد.

این هفته شبکه نمایش به مرور آثار عباس رستگار پورصدابردار و صداگذار سینمای ایران می پردازد. وی تاکنون موفقیت های بسیاری را در جشنواره های گوناگون کسب کرده است و در آثاری چون فیلم «نفس»، «دست های خالی»، «مهاجر» و «زیر سقف دودی» فعالیت داشته است. فیلم های سینمایی این هفته با صداگذاری رستگارپور، از شنبه تا جمعه به ترتیب «به کبودی یاس»، «سجاده آتش»، «فرزند خاک»، «نفس»، «فصل نرگس»، «دست های خالی» و «سی و سه روز» از این شبکه پخش می شوند.

فیلم های سینمایی ساعت ۲۳ این شبکه از شنبه تا جمعه به ترتیب «بزرگ مرد کوچک»، «نفس بکش»، «فراتر از سرعت»، «جنگجویان رودخانه وحشی»، «مارک فلت: مردی که کاخ سفید را به خاک سیاه نشاند»، «دیترویت» و «هتل آرتمیس» هستند.

باکس فیلم‌های کلاسیک در ساعت یک بامداد از شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه تا جمعه دوم خرداد به ترتیب به پخش فیلم های: «عقرب»، «کاپیتان هوراشیو»، «تکخال در حفره»، «گوپی سرخ دست»، «سوار بی نام»، «گوزن جوان» و «طوفانگر» اختصاص دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار