در آستانه برگزاری هفته روابط‌عمومی مطرح شد؛

هفته روابط‌عمومی بهترین فرصت تعمیق ارتباطات و اعتمادسازی با مردم است

شیراز(پانا)- در آستانه برگزاری هشتمین هفته روابط‌عمومی در استان فارس ، مدیر کل روابط عمومی استانداری فارس از عموم مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در بخش‌های دولتی و خصوصی درخواست کردند از تمام ظرفیت خود برای تعمیق ارتباط و اعتمادسازی با مردم استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۰۷۳۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
هفته روابط‌عمومی بهترین فرصت تعمیق ارتباطات و اعتمادسازی با مردم است

عباس باباخانی در این‌باره اظهار کرد: برای هشتمین سال است که هفته روابط‌عمومی به همت فعالان این حوزه از تاریخ ۲۷اردیبهشت لغایت ۲خردادماه برگزار می‌شود و مناسب است در طول این هفته مردم و مسئولان را بیش از هر زمان دیگری با ظرفیت‌های دانش روابط‌عمومی در جهت حل مسائل و مشکلات و رفع موانع موجود بر سر راه اعتمادسازی و ایجاد رضایتمندی در مردم آشنا کنیم.

رییس انجمن روابط عمومی فارس نیز با اشاره به شعار هفته روابط‌عمومی ۱۳۹۹ با عنوان «روابط‌عمومی هوشمند، انسان سالم، جامعه سالم» گفت: تبلیغ و ترویج دستاوردهای ارتباطات سالم در یک جامعه از وظایف قطعی روابط‌عمومی و از شاخص‌های پیشرفت و توسعه است.

مسعود عطایی نژاد به شرایط ویژه جهان در حال حاضر اشاره کرد و گفت: ما نیز متاثر از این شرایط هستیم و ویروس کرونا باعث تغییرات اساسی در سبک زندگی‌ها شده است ، از این رو شایسته است همکاران ما برنامه‌های امسال هفته روابط‌عمومی را با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های صادر شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا برگزار کنند.

عطایی نژاد دیدارهای محدود حضوری و یا گفت‌وگوهای گسترده مجازی با مدیران ارشد و مسئولان استانی، برگزاری وبینارها و برنامه‌های علمی بر بستر فضای مجازی و تقدیر از پیشگامان عرصه روابط‌عمومی، رسانه و سلامت را از جمله برنامه‌های هفته روابط‌عمومی اعلام کرد و افزود: تاکید بر مسئولیت اجتماعی در قبال زمین و انسان و مشارکت فعال در مدیریت بحران، نقش مثبت روابط‌عمومی در توسعه و ارتقای سلامت، جهش تولید و ارتقای سواد رسانه‌ای، مهمترین نتایجی است که از اجرای برنامه‌های این هفته انتظار می‌رود.

او ادامه داد: فعالان روابط‌عمومی متناسب با امکانات و ابزار در اختیارشان برای پربارتر شدن نتایج این هفته تلاش خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار