مدال‌آور مطرح المپیک دستگیر شد؛ تجاوز به دختر نوجوان گران تمام شد

تهران (پانا) - جودوکار آسیایی به علت تجاوز به یک دختر نوجوان به محرومیتی سنگین روبرو شده است.

کد مطلب: ۱۰۷۳۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مدال‌آور مطرح المپیک دستگیر شد؛ تجاوز به دختر نوجوان گران تمام شد

به گزارش insidethegames ، " وانگ کی چون " دارند مدال نقره المپیک پکن در پی تجاوز جنسی به یک دختر نوجوان، از سوی فدراسیون جودو کره جنوبی به صورت مادام‌العمر محروم شده است.

وانگ در تاریخ 2 می پس از آنکه علیه او شکایت شده بود، توسط پلیس ولسوالی دائجو بازداشت شده بود و پس از تحقیق درباره او، کمیته انضباطی فدراسیون جودو کره جنوبی به اتفاق آرا تصمیم گرفت تا او را به صورت مادام‌العمر از حضور در جودو محروم کند.

اتهامات علیه وانگ هنوز تایید نشده است اما بنابر گزارش‌ها گفته شده است که وی در رابطه نامناسب با یک دختر نوجوان شرکت کرده و به صداقت و جایگاه اجتماعی اجتماعلی جودو آسیب رسانده است. البته وانگ درخواست تجدید نظر خود را ارسال کرده است و این شانس را دارد تا ممنوعیت مادام‌العمرش برداشته شود.

مدال‌آور المپیک 2008 پکن پیش از این نیز به علت بحث و جدال در یک کلوپ شبانه در سال 2009 دستگیر شده بود. بنابر گزارش‌ها وی پس از دستگیری هم به زنی سیلی زده بود که توسط پلیس مورد بازجویی قرار گرفت اما در این پرونده رضایت گرفت.

او همچنین پس از استفاده از تلفن همراه در دوران آموزشی سربازی در سال 2014 به مدت 8 روز در بازداشت نظامی قرار داشت

وانگ همچنین پس از استفاده از تلفن همراه خود در حین آموزش اجباری در سال 2014 ، به مدت هشت روز در بازداشت نظامی قرار داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار