حاجی میرزایی اعلام کرد؛

استقبال کشورهای اسلامی از اعلام آمادگی ایران برای ارائه خدمات آموزشی رایگان در بستر " شاد "

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در حاشیه برگزاری کنفرانس مجازی فوق العاده وزرای آموزش و پرورش کشورهای عضو آیسسکو، از اعلام آمادگی ایران برای ارائه خدمات آموزشی رایگان در بستر الکترونیکی "شاد" به کشورهای مسلمان و استقبال آن‌ها از این پیشنهاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
استقبال کشورهای اسلامی از اعلام آمادگی ایران برای ارائه خدمات آموزشی رایگان در بستر " شاد "

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، عصر امروز، محسن حاجی میرزایی در حاشیه کنفرانس مجازی فوق العاده وزرای آموزش و پرورش کشورهای عضو آیسسکو، که با عنوان " سیستم‌های آموزشی در مواجهه با بحران‌ها و فوریت‌ها (کووید۱۹)" و با حضور و مشارکت وزرای بیش از۵۰کشور و تعدادی از سازمان‌های بین المللی و با هدف توجه به چالش‌های پیش روی کشورهای عضو و یافتن راه حل‌های اساسی در این زمینه برگزار شد بیان کرد: آموزش و پرورش ایران آمادگی خود را برای ارائه خدمات آموزشی رایگان در بستر نرم افزار شاد برای همه کشورهای اسلامی، در اجلاس آیسسکو اعلام کرده و مورد توجه وزرای حاضر قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش افزود: نامه رسمی در این خصوص برای همه وزرای کشورهای اسلامی ارسال می‌شود. این نماد همبستگی همه کشورهای اسلامی است که کلید آن از سوی جمهوری اسلامی ایران زده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار