تشکیل جلسه ستاد بازگشایی مدارس آموزش و پرورش ناحیه‌یک ری

شهرری (پانا) - ستاد بازگشایی مدارس آموزش و پرورش ناحیه‌یک شهرری با حضور اعضای شورای معاونین منطقه، درآستانه شروع به‌کار مدارس و با در نظر گرفتن شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی، تشکیل‌جلسه داد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل جلسه ستاد بازگشایی مدارس آموزش  و پرورش  ناحیه‌یک ری

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک ری، بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه‌یک شهرری، گفت: هدف از برگزاری این نشست، بررسی راهکارها و روند اجرای دقیق مفاد بخشنامه وزارتی بازگشایی مدارس در شرایط فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در واحدهای آموزشی است.

او‌ در ادامه‌ افزود: در این نشست فهرست اقدامات انجام شده در مدارس و اماکن آموزشی منطقه برای ایمن سازی در مقابل ویروس کرونا، کنترل و بررسی شد.

او بیان کرد: براساس دستورالعمل‌های ابلاغی و طبق هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان محلی، اقلام بهداشتی مورد نیاز مدارس روستایی و شهری از طریق دهیاری‌ها، شهرداریها و نواحی بسیج تأمین شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه‌یک شهرری تأکید کرد: براساس بخشنامه ابلاغی از سلسله مراتب اداری، این مرحله از بازگشایی مدارس شامل مراکز پیش‌دبستانی و مدارس استثنایی نمی‌شود، ضمن‌آنکه حضور دانش‌آموزان تمامی پایه‌ها و مقاطع تحصیلی مدارس عادی هم از روز شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه جاری تا اطلاع ثانوی کاملاً اختیاری است.

نصیری اضافه کرد: طبق دستورالعمل بازگشایی مدارس در شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی، حضور کارکنان واحدهای آموزشی شامل اولیای مدرسه و معلمان از شنبه آینده، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اجباری خواهد بود.

در این جلسه غلامرضا معینی فرد و سیدعلی حسنی‌صدیق معاونان آموزشی مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه، مراد شجاعی معاون پشتیبانی و پژوهشی و رحمت‌اله قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری حضور داشتند.

مسلم رحیم پور کارشناس مسئول واحد ارزیابی‌عملکرد و رسیدگی به شکایات، مرتضی کفایتی و امجد امیری کارشناسان واحدهای حراست و روابط‌عمومی هم در نشست ستاد بازگشایی مدارس در شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی این منطقه از آموزش و پرورش شرکت‌کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار