برگزاری جلسه بازگشایی مدارس برای مدیران آموزش ابتدایی منطقه ۱۷

تهران (پانا) - جلسه مدیران آموزش ابتدایی منطقه ۱۷ با حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه و علی میرانی معاون آموزش ابتدایی، پیرامون بازگشایی مجدد مدارس از شنبه ۲۷ اردیبهشت، پیگیری امور جاری منطقه، ثبت نام کتب درسی و تجلیل از مدیران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه بازگشایی مدارس برای مدیران آموزش ابتدایی منطقه ۱۷

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه ۱۷؛ جلسه گردهمایی مدیران آموزش ابتدایی منطقه ۱۷، مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه و علی میرانی، معاون آموزش ابتدایی در سالن اجتماعات کانون میثم برگزار شد.
مهدی نیکبخت سخنان خود را با تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم شروع کرد و ضمن تشکر مجدد از همه معلمین پرتلاش و فرهیخته منطقه و فعالیت های مستمر آنها در شبکه شاد؛ عنوان کرد: به راستی معلمی یک شغل تمام وقت است؛ معلمان ما در این ایام نشان دادند که اگر مدرسه هم تعطیل باشد حس مسئولیت آنها نسبت به دانش آموزان هرگز تعطیل نخواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن اشاره به هنر مدیران منطقه در جهت دهی هدایت جریان یاددهی معلمان افزود: خدا را شاکرم که در جمع شما عزیزان انجام وظیفه می کنم، بسیاری از مدیران منطقه ما قبل از ارسال بخشنامه و دستورالعمل، اقدامات لازم جهت استمرار تدریس، سالم سازی بهداشتی، ضدعفونی، شناسایی دانش آموزان محروم از تحصیل و کم برخوردار و سایر مسائل مربوط به دانش آموزان را انجام می‌دهند.
نیکبخت با اشاره به بازگشایی مجدد مدارس از شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه و اقدامات لازم جهت حفظ سلامت دانش آموزان، معلمین و کادر اداری مدرسه به رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و ضدعفونی مجدد مستمر و روزانه مدارس اشاره کرد و افزود: همانطور که بخشنامه بازگشایی مدارس برای مدیران محترم ارسال شده است؛ همه مدیران منطقه موظف به رعایت کامل اصول بهداشتی هستند.
نیکبخت با اشاره به اهمیت پایه اول ابتدایی در جریان یادگیری و دوران تحصیل دانش آموز افزود: آموزگاران پایه اول ابتدایی وظیفه بسیار مهمی بر عهده دارند و اطمینان دارم که در این ایام تمام انرژی خود را جهت بالابردن مهارت دانش آموزان به خرج داده اند.
در انتهای مراسم از مدیران فعال و برگزیده در حوزه های طرح تدبیر، جذب خیرین، ثبت کتب درسی، مسابقه نویسنده کوچک، برگزیده کارگاه ارزشیابی کیفی توصیفی، آموزش به جاماندگان از تحصیل و راه اندازی اتاق بازی- یادگیری تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار