بهترین استفاده از فضای مجازی در مدارس منطقه ۱۲

تهران (پانا) - دبیرستان متوسطه دخترانه سوده همدانی، با استفاده از فضای مجازی اقدامات مهم و موثری در زمینه های مختلفی برای رشد و ارتقا سطح معلومات دانش آموزان انجام داده است.

کد مطلب: ۱۰۷۳۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بهترین استفاده از فضای مجازی در مدارس منطقه ۱۲

فریده گلستانی، معاون پرورشی دبیرستان سوده همدانی در گفتگو با پانا گفت: با توجه به شرایط کرونایی پیش آمده برای مدارس و خانواده ها، دبیرستان سوده همدانی با کمک و همکاری صمیمانه افسانه نورانی، مدیر آموزشگاه نهایت تلاش خود را برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان انجام داده است.

معاون پرورشی این مدرسه گفت: بااستفاده از فضای مجازی، اقدامات مهم و موثری به منظور آگاه سازی و ایجاد مهارتهای مختلف بهداشتی و درمانی از طرف مدرسه صورت پذیرفت. در زمینه پیشگیری از ابتلا و مبارزه با ویروس کرونا، با ارسال فیلم‌های نمایشی متناوب به کلیه دانش آموزان، والدین و اقشار مختلف دیگر در فضای مجازی انجام شد.

وی افزود: از اقدامات دیگر این دبیرستان فعالیتهای تبلیغاتی، از قبیل ختم قرآن و ارائه راهکارهای زندگی موفق از دیدگاه قران به تفکیک هرجزء، گرامیداشت شهدا، انتشار انواع مختلف کلیپها، تصاویر و متنهای بسیار سازنده و تاثیرگذار در فضای مجازی برای اصلاح خانواده و جامعه صورت گرفت.

او تصریح کرد: باتوجه به اینکه کشورهای بیگانه از طریق رسانه جوانان و خانواده ها را جهت سرکوب و شکست جامعه هدف قرار داده است؛ بنابراین برای اینکه دانش آموزان نسبت به اهداف شوم دشمن از طریق رسانه بصیرت پیدا کنند؛ برای دانش آموزان به عنوان فعالیت پرورشی تعیین شد که به تحلیل و نقد و بررسی فیلمهای مربوط به رسانه هابپردازند. به این طریق در نهاد دانش آموزان ایجاد بصیرت و توانمندی در درک مطالب، اهداف فیلمها، بالابردن اعتماد به نفس و اصلاح شیوه سخنوری آنها در جمع تلاش فراوان شد.

گلستانی ادامه داد: باتوجه به وضعیت ناگهانی که برای مدارس به وجود آمد، توانستیم از فضای مجازی بیشترین استفاده را برای انجام وظایف خود ببریم.

وی گفت: امیدوارم با آموزش های سازنده و اساسی بتوانیم دانش آموزان را برای اهداف بزرگتری در جامعه پرورش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار