بر گزاری مجازی شبهای قدر در مدارس منطقه ۱۲

تهران (پانا) - به مناسبت شبهای مبارک قدر؛ دانش آموزان مدرسه پانزده خرداد منطقه ۱۲ ، در منازل خود مراسم معنوی دعا و نیایش برپا کردند.

کد مطلب: ۱۰۷۳۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بر گزاری مجازی شبهای قدر در مدارس منطقه ۱۲

دبیرستان پسرانه ۱۵ خرداد، به مناسبت شب قدر برنامه های متنوعی را در کانال مجازی مدرسه و در منازل خود با خانواده هایشان انجام دادند. این مراسم با سخنرانی قاسم کربلایی هادی، معاون پرورشی مدرسه، در مورد فضایل شب های قدر و همینطور احادیثی از امام علی (ع)، که به صورت ویس، در کانال مجازی مدرسه قرار داده شده بود، شروع شد. بعد از اتمام سخنان وی در مورد فضیلت این شب بزرگ، مراسم افطار دانش آموزان به همراه خانواده ها انجام شد.

با توجه به بافت مذهبی منطقه ۱۲ و اعتقادات قلبی و عمیق خانواده ها به سنت افطاری و احسان کمک مومنانه به هم نوع، هر خانواده در حد بضاعت و توان مالی خود با دادن افطاری با رعایت موازین بهداشتی از همسایگان خود پذیرایی کرد. سپس دانش آموزان هم زمان در ساعت مشخصی از شب برای برگزاری مراسم خواندن دعای جوشن کبیر که از مهمترین فضایل شب قدر است، با شبکه های سراسری صدا و سیما همراهی کردند.

بعد از بجا اوردن مراسم شب قدر‌ همه دانش آموزان برای خوردن سحری و روزه گرفتن در این روز مهیا شدند. کربلایی گفت: این مراسم در شبهای بیست و یکم و بیست و سوم نیز برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار