جلسه کارگردان و مدیریت سیما برای نمایش سریال مغضوب

تهران (پانا) - «کتونی زرنگی» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور مجموعه‌ای بیست قسمتی است و هر قسمت آن چهل دقیقه است که آماده و به تلویزیون تحویل داده شده است و پس از برطرف شدن حواشی کار روی آنتن شبکه شبکه سه خواهد رفت.

کد مطلب: ۱۰۷۳۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارگردان و مدیریت سیما برای نمایش سریال مغضوب

به گزارش برنا، علی ملاقلی‌پور درمورد آخرین اخبار درباره سریال «کتونی زرنگی»،گفت: «درخواست جلسه با آقای میرباقری (معاون سیما) و آقای علی‌عسگری (رئیس سازمان صدا و سیما) را داده‌ام و به نظرم از این طریق مشکل برطرف خواهد شد. راستش مسئله حادی گریبان سریال را نگرفته و «کتونی زرنگی» مشکل محتوایی و ساختاری ندارد و اساسا مشکل جدی نیست و فقط قرار است یک مدت‌زمان به کار بخورد.»

«کتونی زرنگی» با یک‌ششم هزینه سری آخر سریال «پایتخت» ساخته شده؛ منظورم این نیست که کار بازیگر چهره ندارد و... که اتفاقا کار پربازیگری هم هست و لوکیشن‌های بیشتری هم دارد اما باز هم برای جلوگیری از تلف شدن بیت‌المال باید این سریال پخش شود.

هدایت هاشمی، افسانه چهره‌آزاد، ملیکا شریفی‌نیا، علی سلیمانی، جواد پورزند، شاپور کلهر، علیرضا جعفری، مصطفی ساسانی، محمود جعفری، امیرحسین صدیق، برزو ارجمند و سحر ولدبیگی بازیگران این مجموعه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار