دو روایت در «آدم‌های خوب شهر»؛

تجلیل از خانواده اولین شهید 110 و داستان شجاعت یک همشهری معمولی 

تهران (پانا) - «آدم‌های خوب شهر» در جدیدترین قسمت خود که چهارشنبه 24 اردیبهشت ساعت 17:30 از شبکه دو روانه آنتن می‌شود به دو روایت از کسانی می‌پردازد که هر دو شجاعت و مسئولیت بالای اجتماعی از ویژگی‌های شخصیتی‌شان بوده است.

کد مطلب: ۱۰۷۳۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از خانواده اولین شهید 110 و داستان شجاعت یک همشهری معمولی 

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، این قسمت از برنامه «آدم‌های خوب شهر» روایتگر بخشی از داستان علی مدد اواک است. کسی که به دفاع مشروع از فردی می‌پردازد که هیچ آشنایی قبلی با وی نداشته اما وقتی می‌بیند مورد تهاجم یک سارق کیف قاپ قرار گرفته منفعل نمانده و به اندازه خود سهمش را در دفع خطر از این شهروند ادا می‌کند.
اما روایت بعدی «آدم‌های خوب شهر» مربوط به یکی دیگراز قهرمانانی است که حالا بین ما نیست و خانواده او مهمان این برنامه هستند. خانواده شهید محمد علی دولت آبادی؛ اولین شهید گشت 110 که 21 رمضان سال 91 با زبان روزه در یک عملیات تعقیب و گریز با سارقین خودرو به مقام شهادت رسید؛ روایت دیگر این برنامه را شکل می‌دهند.
«آدم‌های خوب شهر» داستان کسانی‌ست که توانسته‌اند برای خوب شدن حال دیگران قدم بردارند. این برنامه، با اجرای سید کاظم احمدزاده در هر قسمت سوژه و روایتی خاص از زندگی یکی از مردم خوب شهر را دنبال می‌کند. این قدم خیر می‌تواند در دل خانواده اتفاق افتاده باشد یا در سطح جامعه؛خرد باشد یا کلان؛ آنچه مهم است دایره توجه به کسانیست که نیازمند کمک ما هستند هرچند جزو خانواده یا اطرافیان ما نباشند.
«آدم‌های خوب شهر» کاریست از گروه خانواده به تهیه کنندگی علی‌اکبر کریمی که هر روز در ایام ماه مبارک رمضان ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار