معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد:

آغاز به‌کار دبیرخانه دریافت آثار مسابقات فردا

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران؛ از آغاز به‌کار دبیرخانه دریافت آثار مسابقات فردا (سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان برگزیده سراسر استان) در روزهای جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به‌کار دبیرخانه دریافت آثار مسابقات فردا

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران؛ سیدمجتبی هاشمی؛ معاون پرورشی و فرهنگی با اعلام این خبر افزود: با عنایت به اطلاعیه شیوه نامه اجرایی "جشنواره فرهنگی هنری فردا" و تعطیلی مدارس و جشنواره‌ها و مسابقات که به منظور پیش‌گیری و کنترل ویروس کرونا اعمال شده و با توجه به فاصله گذاری هوشمند، زمان‌بندی تحویل آثار جشنواره (سی و هشتمین مسابقات فرهنگی و هنری) در مرحله استانی از روز دوشنبه مورخ 22/02/1399 آغاز شده و به مدت چهار روز در کانون سمیه شهرری انجام می‌پذیرد.

او ادامه داد: با صلاحدید وزارت متبوع و نیز تصمیم کمیته مسابقات استان، تصمیم بر آن شد تا آثار رشته‌های گروهی از شاخه هنرهای آوایی شامل: سرود گروهی تلفیقی- محلی و سرود همگانی و هنرهای نمایشی شامل: تئاتر عروسکی، تئاتر صحنه ای، نمایشنامه خوانی و نیز نقاشی همگانی(در دوره متوسطه اول و در دوره متوسطه دوم و همچنین کانون ها) دریافت نشود.

هاشمی خاطرنشان کرد: آثار شرکت‌کنندگان در 81 رشته اعلام شده مطابق شیوه نامه به دبیرخانه استانی دریافت آثار ارسال می‌شود.

رتبه‌های نخست هر رشته پس از داوری در استان به دبیرخانه کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری کشوری واقع در کانون سمیه شهرری ارسال می‌‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار