در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه فرهنگیان و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

خنیفر: در دو سال فعالیت، دانشگاه فرهنگیان توانسته است ۸۵ هزار دانشجوی علاقه‌مند به مسائل معنوی را جذب کند

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان و معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند.

کد مطلب: ۱۰۷۳۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
خنیفر: در دو سال فعالیت، دانشگاه فرهنگیان توانسته است ۸۵ هزار دانشجوی علاقه‌مند به مسائل معنوی را جذب کند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، تفاهم‌‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه فرهنگیان و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی در راستای بسط و گسترش علوم قرآنی و لزوم هم‌افزایی و تعامل بیش از پیش برای گسترش و تعمیق ارزش‌های دینی، قرآنی و انس با این کتاب مقدس و نورانی، در محل سالن احتماعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امضا شد.

در این جلسه، حسین خنیفر با ابراز خرسندی از حضور در یک مجلس ایمانی با معرفت قرآنی در شب‌های پیش روی لیالی قدر از ارزش و اهمیت قرآن در طول زندگی سخن گفت و افزود: عنفوان جوانی بهترین زمان و استثنایی‌ترین فرصت برای تدبر و انس با قرآن کریم است.

وی، از قرآن به عنوان بهترین پناهگاه در برابر فتنه‌ها یاد و با اشاره به سخنی پربار از نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) تاکید کرد: بنا به فرمایش ایشان اگر فتنه‌ها همچون پاره‌های شب سیاه به سوی ما بیاید باید به قرآن پناه بریم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، تعداد پردیس‌ها و مراکز این دانشگاه در 31 استان کشور را تعداد 98 اعلام کرد و با ارائه گزارشی از عملکرد دو ساله دانشگاه اشاره کرد: در دو سال فعالیت، دانشگاه فرهنگیان توانسته است ۸۵ هزار دانشجوی علاقه‌مند به مسائل معنوی را جذب کند.

خنیفر، طرح سراج با موضوع حفظ جز 30 قرآن کریم، دوشنبه‌های قرآنی، کاروان‌های نور در ماه رمضان به میزبانی دانشگاه فرهنگیان و کسب رتبه برتر این دانشگاه در جشنواره وزارت علوم را از جمله فعالیت‌های دینی، قرآنی دانشگاه فرهنگیان برشمرد.

دبیر هیات امنای دانشگاه، در پایان موقعیت پیش رو را زمان مناسبی برای برگزاری دوره‌ها و مسابقات مشترک قرآنی دانست و افزود: قرآن کریم قانون اساسی ما و هم اساس قانونی ما است. باید با توجه به تحقیقات قرآنی بخشی از وقت خود را در خدمت قرآن و خدمتگزاران به قرآن بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار