مساجد پایگاه مرکزی کمک های مومنانه هستند

بوشهر(پانا)_ مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر اعلام کرد : مساجد پایگاه مرکزی رزمایش مواسات و کمک های مومنانه هستند.

کد مطلب: ۱۰۷۳۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مساجد پایگاه مرکزی کمک های مومنانه هستند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، علیرضا پولاد در این ارتباط بیان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی برای تمرین بندگی است و اگر افراد از فرصت های این ماه به خوبی استفاده کنند که بنده خدا باشند و غیر از خدای سبحان در برابر دیگران تعظیم نکند، به بهترین توشه خواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه میهمانی پروردگار یکتا است تصریح کرد: کانون های مساجد در این ماه باید مهربانی و همدلی را به میهمانی خانواده های نیازمند ببرند.

پولاد با تاکید بر اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای کمک به ایتام و نیازمندان می باشد ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا ماه مبارک رمضان امسال با سال های قبل متفاوت است اما مردم نباید از ایتام و نیازمندان غافل شوند.

وی با اشاره به اینکه رزمایش مواسات و کمک های مومنانه بهترین فرصت برای جلب رضایت پروردگار و یاری رسانی به ایتام و خانواده های نیازمند در این ماه مبارک می باشد تصریح کرد: کانون های مساجد با لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب به میدان آمده اند و با اقدامات ارزشمند خود به یاری نیازمندان در ماه مبارک رمضان می شتابند.

پولاد با تاکید بر اینکه مساجد پایگاه مرکزی رزمایش مواسات و کمک های مومنانه می باشند تصریح کرد: کانون های مساجد با شناسایی خانواده های آسیب پذیر و نیازمند و همچنین جذب کمک های مردمی و خیرین نیکوکار در راستای حمایت از این خانواده ها رمضانی پر از مهربانی و همدلی را خلق می کنند.

وی به اقدامات کانون های مساجد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ادامه داد: بعضی از کانون های مساجد در استان بوشهر علاوه بر تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی اقدام به راه اندازی آشپزخانه و تهیه غذای گرم نموده اند و آن ها را میان خانواده های نیازمندان و افراد آسیب پذیر جامعه توزیع می کنند.

پولاد به تهیه و توزیع بسته های بهداشتی میان خانواده های نیازمند اشاره کرد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت بهداشت فردی و عمومی و همچنین ضدعفونی اماکن و مکان های پر تردد، کانون های مساجد با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج به صورت هماهنگ همه روزه به ضدعفونی محلات می پردازند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با اشاره به اینکه با توجه به شرایط به وجود آمده در سطح جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا فضای مجازی بهترین زمینه برای فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در ماه مبارک رمضان می باشد اظهار داشت: یکی از مهمترین و تاثیرگذار ترین اقدامات کانون های مساجد در ماه مبارک رمضان فعالیت های گسترده و هدفمند در فضای مجازی می باشد که از این بستر در راستای ترویج مسائل فرهنگی و دینی و همچنین نکات بهداشتی و جذب کمک های مردمی برای یاری رسانی به خانواده های نیازمند استفاده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار