بسیج فرهنگیان آماده همکاری برای توسعه فرهنگ مطالعه در گیلان است

رشت (پانا) - رئیس سازمان بسیج فرهنگیان گیلان با اشاره به آثار مثبت و سازنده فعالیت کتابخانه ها در جامعه، گفت: این سازمان آماده همکاری برای توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در گیلان است.

کد مطلب: ۱۰۷۳۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بسیج فرهنگیان آماده همکاری برای توسعه فرهنگ مطالعه در گیلان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، سرهنگ حسن حبیبی در دیدار با پریسا کرمی( مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان) ، آمادگی سازمان بسیج فرهنگیان استان گیلان را برای همکاری با این نهاد فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، نسبت به اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی تأکید کرد.

حبیبی با اشاره به فعالیت‌های متنوع کتابخانه‌ها برای اقشار مختلف مردم، گفت: این فعالیت‌ها اثرات مثبت و سازنده‌ای در حوزه فرهنگی جامعه دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان بسیج فرهنگیان گیلان برای همکاری با این نهاد فرهنگی آمادگی کامل دارد، افزود: سازمان بسیج فرهنگیان آماده همکاری در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و همچنین اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی با اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان گیلان همچنین پیگیری برخی از موضوعات در قالب تفاهم نامه‌های همکاری مشترک میان اداره کل آموزش و پرورش و کتابخانه های عمومی را نیز از وظایف سازمان بسیج فرهنگیان استان دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار