معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش:

مدارس غیر دولتی شهرستان‌های استان تهران از پیشگامان آموزش مجازی در دوران کرونا هستند

تهران (پانا) - اولین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران با حضور معاون وزیر و رییس سازمان مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش و استاندار تهران در سالن جلسات استانداری تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مدارس غیر دولتی شهرستان‌های استان تهران از پیشگامان آموزش مجازی در دوران کرونا هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مجتبی زینی‌وند با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات شوراهای آموزش و پرورش گفت: برگزیده شدن شورای آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به عنوان شورای برتر در سطح کشور نشان دهنده همت مدیران در این استان در جهت برگزاری منظم جلسات شورا و مصوبات لازم در این حوزه است.

او در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در جریان پویا کردن آموزش و پرورش در شرایط کرونا، آموزش های مجازی و الکترونیکی است، تاکید کرد: مدارس غیر دولتی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با آمادگی لازم در زمینه آموزش های مجازی و الکترونیکی حاضر شده و جزو استان‌های پیشگام در کشور بودند که شایسته تقدیر است.

زینی‌وند، شهرستان های استان تهران را در زمینه پیوستن به آموزش در شبکه شاد را جزو اولین و موفق‌ترین استانها دانست و افزود: باید توجه کنیم تا در شرایط کنونی به دلیل شروع بیماری کرونا، کمترین آسیب به آموزش دانش آموزان وارد شود.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید و توجه ویژه به دانش آموزان بازمانده از تحصیل تصریح کرد: باید از همه ظرفیت ها، یاری تمامی نهادها و حمایت خیرین در جهت انسداد مبادی بیسوادی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل تلاش کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار