دستگیری قاتل کمتر از 12 ساعت در قیروکارزین

شیراز(پانا)-فرمانده انتظامی قیروکارزین از شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از 12 ساعت در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری قاتل کمتر از 12 ساعت در قیروکارزین

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ حمیدرضا صالحی‌فرد اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر قتل زنی30 ساله با سلاح گرم در شهر "مبارک آباد"، بلافاصله ماموران به محل وقوع حادثه اعزام و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ صالحی‌فرد افزود: مأموران پس از بررسی صحنه و تحقیقات پلیسی دریافتند که قاتل با سلاح گرم همسر خود را به قتل رسانده و به سمت شهرستان خفر متواری شده است.

او ادامه داد: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی با مقام قضائی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان خفر قاتل را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی قیروکارزین با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

سرهنگ صالحی‌فرد با اشاره به اینکه تحقیقات اولیه نشان از عدم کنترل خشم و عصبانیت لحظه‌ای داماد خانواده دارد، گفت: عامل اصلی بیشتر جرایم به ویژه قتل بی‌توجهی به اصول اخلاقی و عصبانیت لحظه‌ای است؛ لذا در درگیری‌ها کنترل رفتارهای خشونت‌آمیز بسیار حائز اهمیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار