اتخاذ تمهیدات ویژه ترافیکی و انتظامی برای شب‌های قدر در کشور

تهران (پانا) - فرمانده ناجا از اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه ترافیکی و انتظامی در ایام شب‌های قدر در سطح کشور خبر داد و گفت پلیس با اجرای این طرح نظم، امنیت و آرامش مراسم شب‌های قدر را برای مردم فراهم خواهد کرد تا از فیوضات معنوی این شب‌ها بهره مند شوند.

کد مطلب: ۱۰۷۳۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اتخاذ تمهیدات ویژه ترافیکی و انتظامی برای شب‌های قدر در کشور

به گزارش سایت پلیس، سردار حسین اشتری امروز پس از تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی استان مازندران برخورد با محتکران و افرادی که اقدام به احتکار لوازم بهداشتی و نیازمندی های بهداشتی مردم در این حوزه کرده بودند را از جمله این اقدامات برشمرد و افزود: در حوزه فضای مجازی و مقابله با شایعه پراکنی نیز افرادی که اقدام به تشویش اذهان عمومی می کردند، شناسایی و با آنان برخورد شد.

وی به مردم توصیه کرد: اخبار و اطلاعات در خصوص ویروس کرونا را از رسانه ملی، خبرگزاری ها و مجاری رسمی دریافت کنند و توجه ای به شایعات نکنند.

مقام عالی انتظامی کشور درباره اقدامات درمانی ناجا در ایام کرونایی، بیان کرد: بیش از 50 هزار نفر به مراکز درمانی ناجا مراجعه کردند و 2800 نفر تحت مداوا قرار گرفته و در حال حاضر کمتر از 100 نفر در بیمارستان های ناجا بستری هستند .

سردار اشتری با اشاره به غربالگری کارکنان ناجا و خانواده های آنان با همکاری وزارت بهداشت، گفت: با اجرای این طرح کارکنان و خانواده هایی که دارای بیماری بودند، شناسایی و تحت مداوا قرار گرفتند.

فرمانده ناجا به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: استان مازندران از جمله استان های کشور بود که وضعیت نگران کننده ای داشت اما با تلاش و همت همکاران و حمایت های استاندار این طرح به خوبی در استان به اجرا در آمد و موجب کاهش بیماری شد.

سردار اشتری ضمن قدردانی از صاحبان صنوف به جهت همکاری با پلیس در طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: با توجه به تصویب ستاد مقابله با کرونا مبنی بر برگزاری مراسم شب های قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی، پلیس نیز در اجرای این مراسم پای کار خواهد آمد.

وی از اتخاذ تدابیر وتمهیدات ویژه ترافیکی و انتظامی در ایام شب های قدر در سطح کشور خبر داد و افزود: پلیس با اجرای این طرح نظم، امنیت و آرامش مراسم شب های قدر را برای مردم فراهم خواهد کرد تا از فیوضات معنوی این شب ها بهره مند شوند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه نمره ای به عملکرد پلیس در سال 98 می دهید، گفت: اعتقاد ما برای این است که کارکنان ناجا در طول سال گذشته برای برقراری نظم و امنیت مردم زحمات زیادی را کشیدند و بفرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوادث سیل سال 98 نیروی انتظامی خوش درخشید .

فرمانده ناجا با بیان اینکه اعتماد مردم به پلیس برابر نظرسنجی ها در حال افزایش است، ابراز امیدواری کرد: این اقدامات مورد رضای خدا و مردم کشور قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار