مدرسه ما آماده حضور دانش آموزان است

سامان (پانا) - مدیر دبیرستان معارف سامان از باز گشایی دبیرستان معارف خبر داد

کد مطلب: ۱۰۷۳۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه ما آماده حضور دانش آموزان است

رامین بهرامی مدیر دبیرستان معارف سامان ضمن اعلام آمادگی آموزشگاه برای حضور دانش آموزان از روز شنبه گفت : ما تمامی سطوح را گندزدایی کرده و فضا رابرای حضور دانش آموزان آماده نموده ایم. همچنین تمامی کادر آموزشی دبیرستان معارف سامان منتظر دیدار با دانش آموزان و پاسخگویی به سوالات آنها هستند .

وی ادامه داد : طبق اطلاعات و اخبار انشاالله از روز شنبه 27 اردیبهشت مدارس بصورت محدود بازگشایی میشود که مدرسه معارف سامان نیز آمادگی این رویداد را دارد و همکاران محترم طبق برنامه کلاسی در آموزشگاه حاضر میشوند ولی حضور دانش آموزان کاملا اختیاری است و دانش آموزان عزیز میتوانند با رعایت پروتکل های بهداشتی به آموزشگاه مراجعه و از تدریس و رفع اشکال بصورت حضوری برخوردار شوند.

بهرامی ادامه داد : متاسفانه در این مدتی که آموزش مجازی برگزار میشد مشکلاتی وجود داشت که البته وجود این مشکلات کاملا طبیعی بود چون ما اولین بار بود که این شرایط را تجربه میکردیم و از نظر زیربنایی نیز خیلی شرایط ما عالی نبود، بعضی از دانش آموزان ابزار لازم برای ورود به فضای مجازی را نداشته و بعضی از روستاها از اینترنت پرسرعت برخوار نبودند و هنوز هم کماکان برخوردار نیستند. بنابراین شاید با وجود همه تلاشهای دبیران محترم باز هم نتوانستیم به نتیجه صددرصدی برسیم به همین خاطر از روز شنبه دانش آموزان به آموزشگاه مراجعه میکنند تا انشاالله کمبودها و نقصای نهایی که در آموزش مجازی بوده با این روش برطرف و جبران کنیم.

خبرنگار دانش آموز: امیرمهدی شریفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار