در بیانیه‌ای به امضای ۲۶۵ نماینده صورت گرفت؛

قدردانی نمایندگان مجلس دهم از معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه تقدیر ۲۶۵ نفر از نمایندگان مجلس را از حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری در صحن علنی مجلس قرائت کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی نمایندگان مجلس دهم از معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری

به گزارش خانه ملت، علی‌اصغر یوسف‌نژاد در نشست علنی امروز سه‌شنبه، 23 اردیبهشت مجلس شورای اسلامی بیانیه 265 نفر از نمایندگان مجلس را در تقدیر از امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری به شرح زیر قرائت کرد.

«ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر خود لازم می‌دانیم تا از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه برادر مومن، پاک‌دست، انقلابی و قانون‌مدار جناب آقای دکتر امیری معاون محترم رئیس جمهور در امور مجلس قدردانی نموده و تعامل سازنده، ضابطه‌مند و بی‌شائبه وی و همکارانشان را در جهت ایجاد تفاهم و همکاری بین دولت و مجلس را ارج می‌نهیم.

حضور دائمی وی در صحن علنی مجلس و برخورد توام با متانت، صبر و صداقت در گفتار و کردار وی با منتخبان مردم و احساس مسئولیت در حل مشکلات حوزه انتخابیه نمایندگان و حضور فعال و کارآمد وی در تصویب طرح‌ها و لوایح و مکاتبات موثر با هیات رئیسه و شورای نگهبان و ایجاد ارتباط با سایر ارکان دولت، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های ذیربط و نیز انتخاب همکاران دلسوز و متعهد در آن حوزه از نقاط قوت دولت در تعامل با مجلس شورای اسلامی بوده که در اذهان نمایندگان دور دهم مجلس باقی خواهد ماند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار