مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری :

شبکه شاد درنظام آموزش کشور یک دستاورد بزرگ علمی است

شهرری (پانا) - جلسه مدیران مدارس دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک ری با موضوع شبکه شاد رویکردی نوین در آموزش های مجازی ، با حفظ فاصله گذاری اجتماعی ،درسالن جلال آل احمد منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
شبکه شاد درنظام آموزش کشور یک  دستاورد بزرگ علمی است

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری در این جلسه، بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در سخنانی با تجلیل از زحمات، اهتمام و ابتکارات مدیران و معلمان توانمند در تداوم جریان آموزش، با بهره گیری از فضای مجازی و تعامل با دانش آموزان اظهار کرد: اجرایی شدن این مهم نیازمند جدیت، پیگیری و رصد روزانه مدیران دراین شبکه است.

او اذعان کرد: برخی معلمان زحمتکش با ابتکاراتی قابل توجه سعی در تداوم امر آموزش و برقرای ارتباط هر چه بیشتر مجازی با دانش آموزان داشته اند.

او گفت: معلمان با ارایه تکالیف و رفع اشکالات موجود، عرصه تعلیم و تریبت را هرچه بیشتر فعال کرده اند و از طرفی برنامه ریزی و تکاپویی قابل تحسین برای دانش آموزان ترسیم شده است.

نصیری تاکیدکرد: شبکه شاد در نظام آموزش کشور یک دستاورد بزرگ علمی است و در فرایند آموزشی، یک تغییر اساسی است که امیدوارم نهال این تحولات، به درخت تنومندی تبدیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار