مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

آموزش های ما در مدرسه باید منجر به تربیت شهروندی آگاه و خلاق شود

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در جلسه ستاد امتحانات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: آموزش تنها بالا بردن دانش نیست، بلکه باید تلاش کنیم تا در کنار دانش، نگرش و بینش دانش آموزان خود را بالا ببریم.

کد مطلب: ۱۰۷۲۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش های ما در مدرسه باید منجر به تربیت شهروندی آگاه  و خلاق شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، محمدصیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سخنانی با نزدیک شدن به ایام برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی دانش آموزان اظهار کرد: هر اقدامی که در طول سال تحصیلی برای دانش آموزان صورت می گیرد، قرار است نتیجه و ثمره آن در پایان سال تحصیلی مورد ارزیابی قرار گیرد و در حقیقت تحلیلی از عملکرد یکساله تحصیلی دانش آموزان به ما بدهد.

او در ادامه افزود: آموزش تنها بالا بردن دانش نیست، بلکه باید تلاش کنیم تا در کنار دانش، نگرش و بینش دانش آموزان خود را بالا ببریم.

صیدلو با تاکید بر اینکه ما باید در کنار دانایی، توانمندی دانش آموزان مان را نیز افزایش دهیم و انسان هایی توانمند را برای جامعه تربیت کنیم، بیان کرد: امیدوارم آموزش های ما در مدرسه در کنار افزایش دانش، منجر به تربیت شهروندی خوب، خلاق و تاثیرگزار در جامعه منجر شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح جهان ما با شرایط بسیار خاصی امتحانات را برگزار می کنیم، تصریح کرد: با تمامی مسائل پیش رو باید تلاش کنیم که ارزیابی ما از دانش آموزان، یک ارزیابی درست و علمی باشد و با کمترین درصد خطا و اشتباه این دوره خاص را نیز به پشت سر بگذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار