معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

اعتمادسازی و ارائه خدمات مطلوب در دستور کار صندوق ذخیره فرهنگیان قرار گیرد

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اعلام کرد سلیقه شخصی افراد نباید مانع از عضویت همکاران و افزایش سهم الشرکه آنان در صندوق ذخیره فرهنگیان شود.

کد مطلب: ۱۰۷۲۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اعتمادسازی و ارائه  خدمات مطلوب در دستور کار صندوق ذخیره فرهنگیان قرار گیرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، یوسف بهارلو، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در سخنانی با اشاره به ظرفیت و پتانسل بالای صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: اعتمادسازی و ارائه خدمات مطلوب تر به همکاران می تواند گام موثری در جذب همکاران و افزایش سهم الشرکه آنان داشته باشد.

او در ادامه با تاکید بر ضرورت بهره مندی مناسب همکاران از مزایای صندوق ذخیره فرهنگیان بیان کرد: خدمات صندوق باید برای کلیه همکاران ملموس باشد و با شفاف سازی لازم، اعضای محترم از فعالیت های آن کاملا آگاه باشند.

بهارلو با اشاره به اینکه سلیقه شخصی افراد نباید مانع از عضویت همکاران و افزایش سهم الشرکه آنان در صندوق شود، تصریح کرد: کاهش هزینه های جاری، پرهیز از امور غیرضروری و اطلاع رسانی شفاف از خدمات شرکت های تحت پوشش در دستور کار جدی صندوق ذخیره فرهنگیان قرار گیرد تا همکاران محترم فرهنگی بتوانند با خیالی آسوده از خدمات این صندوق بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار