آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای همکاری با دانشگاه تاثیر گذار فرهنگیان در قالب تفاهم نامه مشترک

تهران (پانا) - جمشید تقی زاده معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان  همزمان با ایام گرامی داشت مقام معلم با حضور در دانشگاه فرهنگیان ضمن بازدید از حوزه‌های مختلف این دانشگاه در جلسه مشترک با  خنیفر رئیس دانشگاه  از مقام معلم و دانشگاه معلم پرور تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای همکاری با دانشگاه تاثیر گذار فرهنگیان در قالب تفاهم نامه مشترک

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، در این جلسه تقی زاده از آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای همکاری با دانشگاه تاثیر گذار فرهنگیان در نظام تعلیم و تربیت کشور خبر داد.

در ادامه این جلسه خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان ابراز امیدواری کرد که با توجه به ظرفیت‌های مهم وزارت ورزش و جوانان و همچنین ظرفیت نیروی انسانی دانشگاه فرهنگیان در آینده نزدیک تفاهم‌نامه همکاری بین این دانشگاه و وزارت ورزش و جوانان با هدف بهره برداری از ظرفیت‌های متقابل برای اهداف مشترک تدوین شود.

خنیفر همکاری مجموعه وزارت ورزش و جوانان و دانشگاه فرهنگیان را در تربیت نسل آینده تاثیر گذار دانست.

در ادامه این جلسه معاونان فرهنگی و اجتماعی، دانشجویی وطرح و برنامه دانشگاه فرهنگیان با ارائه دیدگاه‌ها و نظرات خود لزوم تدوین تفاهم‌نامه مشترک بین دانشگاه فرهنگیان و وزارت ورزش و جوانان را در راستای انجام رسالت تربیت معلم مهارتی و ارزشی ضروری دانستند.

همچنین مقرر شد کارگروهی مشترک از هر دو دستگاه باهدف شناسایی ظرفیت‌های متقابل، پیشنویس عقد تفاهم‌نامه میان وزارت ورزش و جوانان و دانشگاه فرهنگیان را آماده و پس از طی مراحل قانونی به امضای روسای هر دو دستگاه برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار