رقیب طارمی به حضور در منچستر یونایتد نزدیک شد

تهران (پانا) - منچستر یونایتد قصد دارد برای تقویت خط حمله‌شان با مهاجم برزیلی شاغل در لیگ برتر پرتغال که رقیب مهدی طارمی برای آقای گلی است، قرارداد امضا کند.

کد مطلب: ۱۰۷۲۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
رقیب طارمی به حضور در منچستر یونایتد نزدیک شد

به گزارش دیلی میل ، کارلوس وینیسوس بهترین هدف برای تقویت خط حمله منچستر است و به همین علت است که این باشگاه برای ارائه پیشنهاد 35 میلیون پوندی برای خرید این مهاجم برزیلی می‌شود.

البته این مهاجم برزیلی پیشنهادهای دیگری هم دارد و سایر غول‌های لیگ برتر که مهم‌ترین آنها لیورپول است در تلاش برای جذب این بازیکن 25 ساله هستند که در 33 بازی این فصل 20 بار برای بنفیکا گلزنی کرده است.

این مهاجم برزیلی که تابستان سال گذشته با قراردادی 15 میلیون پوندی از ناپولی به بنفیکا پیوست، تا سال 2024 با این باشگاه قرارداد دارد و در قراردادش بند آزادسازی 88 میلیون پوندی در نظر گرفته شده است اما به نظر می‌رسد با توجه به ضرر مالی که بنفیکا در جریان شیوع کرونا ویروس کرده است، مقاومتی در برابر فروش این بازی با رقمی بسیار پایین‌تر از 88 میلیون پوند نشان ندهد.

طبق خبری که سان منتشر کرده است، شیاطین سرخ در حال آزمایش شانس خود با پیشنهاد 35 میلیون پوندی هستند. البته لوئیس فلیپ ویرا، رئیس باشگاه بنفیکا که این پیشنهاد را دریافت کرده است، در سمت دیگر اطمینان دارد که اگر مشکلات این تیم را آزار ندهد، آنها می‌توانند در آینده به مبلغ 88 میلیون پوند برای فروش ویسینیوس برسند.

به هر ترتیب سولسشیر امیدوار است تا منچستر یونایتد بتواند با ویسینیوس قرارداد امضا کند تا در برنامه‌هایی که برای بازسازی منچستر یونایتد در نظر گرفته است، این مهاجم مهره‌ای باشد که به کمک او بیاید و در فصل آینده لیگ برتر، حریف‌ها را به چالش بکشد.

ویسینوس پیش از این و زمانی که در لیگ برزیل حضور داشت، یک هافبک دفاعی بود اما در 22 سالگی به عنوان مهاجم بازی کرد و در همان اولین بازی خود 2 گل به ثمر رساند و از آن زمان به بعد به عنوان یک مهاجم بازی کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار