صرفه جویی 134 میلیون لیتری سوخت با گازرسانی به صنایع فارس

شیراز (پانا) - مدیر عامل شرکت گاز استان فارس اعلام کرد از صرفه‌جویی سالانه ۱۳۴ میلیون لیتر سوخت مایع با گازرسانی به   578  صنعت در فارس، خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
صرفه جویی 134 میلیون لیتری سوخت با گازرسانی به صنایع فارس

به گزارش روابط عمومی اداره گاز استان فارس، غلامعباس حسینی با اشاره به اهمیت جایگزینی سوخت‌های میان تقطیر با گاز طبیعی به خبرنگاران عنوان کرد: گاز رسانی به یک جایگاه عرضه سوخت cng، یک شهرک صنعتی و 578 واحد تولیدی، با 229 کیلومتر شبکه گذاری، منجر به صرفه جویی 134 میلیون لیتری فرآورده نفتی شد.

به گفته مدیر عامل شرکت گاز استان فارس، با هدف توسعه و تقویت شبکه های گازرسانی و رعایت مسایل زیست محیطی، عملیات گازسانی تا ورودی برای 580 واحد تولیدی، 5 شهرک صنعتی و 3 جایگاه «سی ان جی» تا پایان امسال انجام می شود.
حسینی در خصوص وضعیت گازرسانی به شهرک‌های صنعتی فارس نیز گفت: از 66 شهرک صنعتی در استان فارس 44 شهرک گاز‌دار، 7 شهرک جهرم، اقلید، سروستان، خرم بید، بیرم، کازرون و سده در دست اجرا و 15 شهرک باقی‌مانده نیز با تلاش‌های انجام‌شده به‌زودی گاز‌دار می‌شوند.
گازرسانی به مراکز صنعتی، ضمن تقویت‌بخش صنعت و تولید، زمینه را برای جایگزینی سوخت پاک به‌جای سوخت‌های فسیلی فراهم می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار