توزیع ۳۳۱ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان تهران

تهران (پانا) - مدیر کل کمیته امداد استان تهران از توزیع ۳۳۱ هزار و ۵۶۵ پرس غذای گرم بین نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۳۳۱ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان تهران

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان تهران، سید ابوالفضل پرپنچی به طرح اطعام مهدوی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۷۱ آشپزخانه در استان تهران اقدام به پخت غذای گرم می کنند که روزانه ۱۰ هزار پرس غذا در این آشپزخانه ها پخت و بین نیازمندان توزیع می شود.

وی ادامه داد: توزیع غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با هماهنگی های انجام شده در مناطق محروم بین نیازمندان توزیع می شود که از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۳۳۱ هزار و ۵۶۵ پرس غذا توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران ارزش ریالی غذاهای توزیع شده را سه میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

پرپنچی همچنین از توزیع ۲۲۱ هزار و ۷۲۹ سبد کالا بین خانوارها نیازمند دراستان تهران خبر داد و گفت: این سبدهای کالا شامل اقلام ضروری از جمله؛ برنج، گوشت، مرغ، روغن، مکارونی، خرما، حبوبات و رب گوجه بود که بین نیازمندان توزیع شد و این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی کل کمک های مردمی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون را ۶۵ میلیارد و ۹۰۵ میلیون تومان اعلام و بیان کرد: این کمک ها به صورت نقد و کالا بوده است.

پرپنچی یادآور شد: خیران و نیکوکاران می‌توانند با استفاده از طریق روش‌های شماره گیری کد دستوری #۱۰۲۱۸۸۷۷*، ۰۲۱۷۳۵۵ و درج عدد ۲، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ و همچنین از طریق بارکد خوان اپلیکیشن سکه به پرداخت ملت ، از طریق منوی اپلیکیشن ۷۲۴ رزمایش کمک مومنانه و سایت امداد تهران به آدرس https://tehran.emdad.ir کمک‌های خود را برای امور نیازمندان در ماه مبارک رمضان اختصاص دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار