نشست مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی دماوند و رودهن با سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن

رود هن (پانا) - نشستی با محوریت ارتباط مستمر با مبلغان و تقویت حوزه پرورشی با حضورمسئولین سازمان تبلیغات اسلامی دماوند و رودهن وسرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست  مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی دماوند و رودهن با سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن ،نشست صمیمی خالقی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند و مرادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بخش رودهن با کاشف سرپرست و اعضای شورای معاونین اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن برگزارشد .

در ادامه کاشف سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن در سخنانی اظهار کرد: این نشست در خصوص ارتباط مستمر با مبلغان و تقویت حوزه پرورشی و بحث و تبادل نظر در این زمینه صورت گرفت .

خالقی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند نیز در سخنانی تصریح کرد : انجام مطالعات راهبردی و بررسی‌های کاربردی در زمینه نیازهای فرهنگی قشرها ی مختلف جامعه به ویژه جوانان و طراحی برنامه‌ها و شیوه‌های تبلیغی نوین و اصلاح و احیای روش‌های سنتی در تبلیغات اسلامی ملاک نظر می باشد .

او افزود: سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، هدایت، سازماندهی، پشتیبانی و نظارت بر اعتقادات دینی دانش آموزان از اهداف مهم سازمان تبلیغات اسلامی می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار