تقدیر بانوان شاغل در پست اداری، از مدیریت آموزش و پرورش منطقه 17

تهران (پانا)- بانوان شاغل درپست اداره آموزش و پرورش منطقه17، به همراه کارشناس امور بانوان با برگزاری جلسه ای در سالن اجتماعات شهید کربلایی هفته گرامیداشت مقام معلم را به مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه تبریک گفتند.

کد مطلب: ۱۰۷۲۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر بانوان شاغل در پست اداری، از مدیریت آموزش و پرورش منطقه 17

به گزارش روابط عمومی منطقه۱۷، بانوان شاغل در پست اداری آموزش و پرورش منطقه، به همت بیابانی، کارشناسان امور بانوان، جلسه ای در سالن اجتماعات شهید کربلایی تشکیل داده و فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم را به مهدی نیکبخت، مدیر منطقه تبریک گفتند.
در ابتدای مراسم مهدی نیکبخت از همکاران حاضر در جلسه درخواست نمود؛ تا هر کدام از حاضرین خاطرات شیرین خود در رابطه با ایام معلمی خود را بیان نمایند. سپس نیکبخت در ادامه افزود؛ که بهترین ایام زندگیش زمان دانش آموزی و یا معلمی بوده است؛ چند خاطره شیرین خود را بیان کنند و ادامه داد: بانوان در طول تاریخ نقش تربیتی موثری در سطح جامعه داشتند؛ همچنان که امام خمینی فرموده اند: "از دامن زن مرد به معراج می رود." که این خود بیانگر اوج نقش بانوان است. هر شخص از بدو تولد خود تحت تربیت بانوان در کانون خانواده قرار دارد؛ و بنای تربیتی او از همانجا شکل می‌گیرد.
مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷، در ادامه‌ به نقش بانوان فرهنگی پرداخت؛ و فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم را به ایشان تبریک گفت و افزود: خدا را شاکر هستیم که مسیر شغلی ما در کسوت هدایتگری و معلمی قرار گرفته است؛ مسئولیت شما بانوان نیز با عنایت به توانایی خدادادی والا در زمینه تربیت نسل آینده مضاعف است. شما بانوان عزیز الگویی مهم برای فرزندان خود و دانش‌آموزان هستید‌؛ برای شما بزرگواران سلامتی، تندرستی و موفقیت روز افزون را از خداوند‌ منان خواستارم.
شایان ذکر است؛ پورمحمود، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی به نمایندگی از بانوان حاضر در جلسه از خدمات ارزنده مهدی نیکبخت، مدیر منطقه قدردانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار