اهدای یاد بود به همکاران دوایر داخلی منطقه 17، به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی

تهران(پانا)- به مناسبت سالروزتاسیس سازمان دانش آموزی، ربابه حسینی صفا، مدیرسازمان دانش آموزی منطقه 17، به همراه اعضای شورای تربیتی، با حضوردربین همکاران دوایر اداری، با اهداء هدیه از آنان تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اهدای یاد بود به همکاران دوایر داخلی منطقه 17، به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی

به گزارش خبر گزاری پانا، ربابه حسینی صفا، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه 17، به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی گفت: سازمان دانش آموزی نسخه به‌ روز شده و مدرن تعلیم و تربیت در عصر کنونی است. تشکیل این سازمان به عنوان ابتکاری خلاقانه، مدرن و بروز در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان ایران اسلامی، این فرصت را فراهم کرده است تا دیگر هیچ دانش‌آموزی با هر نوع علاقه و استعداد از پوشش تربیتی و پرورشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خارج نماند.
حسینی صفا، سازمان دانش آموزی نماد تربیتی دانش آموزان و سرمایه های مدیریتی آینده کشور است. پس احترام به تمامی نمادها و منش های تشکیلاتی همه تشکلات رسمی و مصوب کشور رفتاری است که پیشتازان سازمان دانش‌آموزی خواهند آموخت و از همکلاسی های خود در سایر تشکلات انتظار خواهند داشت.
وی افزوداحیاء و تقویت فعالیت های سازمان دانش آموزی این امکان را فراهم می سازد تا تغییر در سیاست های تربیتی و پرورشی دانش آموزان به وجود آید. پس قدم اول باور و اعتقاد عمیق به سازمان دانش آموزی به عنوان یک تشکیلات تربیتی است که تربیتاجتماعی دانش آموزان مهمترین مأموریت این سازمان خواهد بود.
شایان ذکر است: مدیر سازمان دانش آموزی منطقه به همراه اعضای حوزه تربیتی، با حضور در دوایر داخلی اداره با اهداء لوح سپاس و تقدیم هدیه، بیست و یکمین سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی را به محضرشان تبریک و تهنیت گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار