تقدیر مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷ ازدو دانش آموز در سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی

تهران (پانا)- مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷ به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی از دو دانش آموز برتر پیشتاز منطقه تقدیر به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷ ازدو  دانش آموز در سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی

به گزارش خبرگزاری پانا، مهدی نیکبخت، با اشاره به اهمیت سازمان دانش آموزی در پیشبرد اهداف والای آموزش و پرورش درارتقای سطح زندگی اجتماعی دانش‌آموزان افزود: بسیاری از دانش‌آموزان متاسفانه درانجام مهارت های ساده زندگی از جمله بستن کفش ها، مرتب کردن و شستشوی لباسها وغیره مشکلات جدی دارند؛ با برگزاری کلاس های مهارت آموزی و اردوهای دانش آموزی می توان دانش آموزان را با قرار دادن در موقعیت جدید، تجربه یک زندگی اجتماعی در محیط تازه را آموخت؛ تا آمادگی لازم را برای یک زندگی مناسب در اجتماع کسب نمایند.
از آنجا که فلسفه تاسیس سازمان دانش آموزی ایجاد همفکری وهمدلی وهمکاری بوده و اهداف سند تحول بنیادین را نیز با عمل به این شعار تحقق می یابد؛ لذا توجه ویژه به سازمان دانش آموزی در ایجاد یک جامعه پویا موثر است.
نیکبخت در ادامه با تشکر از دست اندرکاران برگزاری مراسم سالروز سازمان دانش آموزی از دو دانش آموز برتر فرهیخته و پرتلاش و پیشتاز در این سازمان به نمایندگی از همه دانش آموزان پیشتاز منطقه ۱۷ تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار