رمال کلاهبردار در نکا دستگیر شد 

ساری (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری رمال و کلاهبردار حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد. 

کد مطلب: ۱۰۷۲۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
رمال کلاهبردار در نکا دستگیر شد 

به گزارش اداره پلیس مازندران، سرهنگ حسین زارع در بیان جزئیات این خبر گفت: در دریافت شکایت خانمی به مراجع انتظامی این فرماندهی، مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی رمال و فال گیر، موضوع در دستور ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم توسط ماموران تجسس کلانتری 11 دستگیر و در بازرسی از منزل وی مقادیر قابل توجهی کتاب و وسایل مرتبط با دعانویسی، فالگیری و رمالی کشف شد.

زارع خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به اغفال و کلاهبرداری از مردم با وعده هایی مانند بخت گشایی، بازکردن درهای خوشبختی، رفع مشکلات، برآورده شدن حاجات و...اقرار کرد.

او در ادامه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: رمالی و فالگیری از جمله شیوه های متقلبانه ای است که افراد سودجو با استفاده از آن در صدد دستابی به سودجویی و نیات شوم خود هستند که در بسیاری از موارد نتایج و اثرات جبران ناپذیری بر روی سلامت جسمی و روانی مراجعان به آنان می گذارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا با تاکید بر هوشیاری مردم در مواجهه به این افراد، از شهروندان خواست که هرگونه خبر و اطلاعات در این زمینه و سایر ناهنجاری های اجتماعی را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار