پیکر استاد کمالی شاعر پیشکسوت محلی سرای برازجان تشییع و به خاک سپرده شد

بوشهر(پانا)_مراسم تشییع، تدفین و ختم پیکر مرحوم استاد فرج الله کمالی یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در آرامگاه برازجان با حضور پرشور مردم برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۷۲۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پیکر استاد کمالی شاعر پیشکسوت محلی سرای برازجان تشییع و به خاک سپرده شد

به گزارش پانا ، فرج اله کمالی شاعر محلی سرا و پرآوازه برازجانی پس از طی یک دوره طولانی بیماری، در روز جمعه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ مصادف با چهاردهم ماه مبارک رمضان درگذشت.

مراسم خاکسپاری این شاعر پیش کسوت برازجانی که خیل عظیم علاقمندان به هنر و شعر و استاد کمالی حضور داشتند، شاعران و هنرمندانی از استان و شهرستان های همجوار حضور پیدا کردند و جهت شادی روح آن مرحوم سروده ها وشروه خوانی کردند.

در ابتدای مراسم پرویز کمالی خواهرزاده مرحوم فرج الله کمالی به نمایندگی از خانواده ایشان از حضور تمامی افراد شرکت کننده در مراسم قدردانی نمود.

در این مراسم با مجری گری جهانگیر محمودی از مجریان توانمند استان ، شاعرانی همچون سید طالب هاشمی از یاران قدیمی استاد از دیار خشت، محمدعلی نجدی از شبانکاره، معصومه خدادادی از زیارت، هیبت اله مالکی نویسنده و پژوهشگر دشتستانی، محمد غلامی از روستای بنار آب شیرین و حسین عسکری از کازرون در وصف استاد کمالی اشعاری سرودند.
گفتنی است محمدحسن آبیار از شروه خوانان مطرح استان، آکا صفوی از هنرمندان بنام و سیامک کمالیان نوازنده نی در این مراسم جهت شادی روح استاد اجرایی داشتند.

فرج الله کمالی متولد دوم تیرماه 1328 خورشیدی در برازجان بود.

استاد کمالی به دلیل بیماری در سن 71 سالگی در برازجان زادگاهش دعوت حق را لبیک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار