جمع آوری بیش از 4 میلیارد ریال هدایا در آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین

قزوین (پانا)- رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین اعلام کرد در این ناحیه و در قالب رزمایش کمک مومنانه بیش از چهار میلیارد ریال هدایای نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده است.

کد مطلب: ۱۰۷۲۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
جمع آوری بیش از 4 میلیارد ریال هدایا در آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین

شمس اله غلامی در آیین مرحله نخست رزمایش مومنانه تشکل های دانش آموزی قزوین که در مدرسه شهیدان شالباف ناحیه یک برگزار شد، گفت: مدارس مشتاقانه در این رزمایش مشارکت کردند و ما در آموزش و پرورش ناحیه یک توانستیم بیش از چهار میلیارد ریال هدایای نقدی و غیرنقدی جمع آوری کنیم.

وی با تقدیر و تشکر از مجموعه آوزش و پرورش، سپاه، تشکل های دانش آموزی و مدیران مدارس، افزود: رزمایش مومنانه تکلیفی شرعی بر عهده ما است که امیدواریم بتوانیم گام های اساسی در این مسیر تا پایان ماه مبارک رمضان برداریم.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین با تاکید بر اینکه دانش آموزان، اولیای آنها و فرهنگیان در شرایط سخت همواره پای کار هستند، تصریح کرد: سیل، زلزله و ویروس کرونا فرقی نمی کند، همواره مجموعه آموزش و پرورش با ظرفیت عظیمی که در اختیار دارد، در شرایط سخت پای کار ایستاده است و می بینیم که با شیوع کرونا دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان با ایجاد کارگاه های تولید ماسک و جمع آوری هدایای نقدی و غیرنقدی به یاری هموطنان خود شتافتند و این خیلی ارزشمند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار