دیدار اولین بانوی مدیرسازمان دانش آموزی مناطق شهر تهران باهمکاران حوزه سازمان دانش آموزی منطقه 8

تهران (پانا) - مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 به عنوان، اولین بانوی مدیر سازمان دانش آموزی مناطق شهر تهران در بدو تأسیس سازمان دانش آموزی کشور، پیشتازی را پیشگامی و پیشقدمی در کسب مهارت های اجتماعی و زندگی دانست.

کد مطلب: ۱۰۷۲۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اولین بانوی مدیرسازمان دانش آموزی مناطق شهر تهران باهمکاران حوزه سازمان دانش آموزی منطقه 8

مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 به عنوان، اولین بانوی مدیر سازمان دانش آموزی مناطق شهر تهران ازبدو تأسیس سازمان دانش آموزی کشور، در دیدار با همکاران حوزه سازمان دانش آموزی منطقه، ضمن تبریک فرارسیدن بیست و یکمین سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی، پیشتازی را پیشگامی و پیشقدمی در کسب مهارت های اجتماعی و زندگی دانست.

وی همچنبن بیان نمود: سازمان دانش آموزی تشکیلات تربیتی در خدمت تربیت است که در صورت داشتن برنامه مدون می تواند در نیل به اهداف تعلیم و تربیت، با همفکری، همدلی و همکاری ثمره زیبایی از خود به جا بگذارد.

زمان افزود: برای تربیت دانش آموزان در مکتب انسان سازی تشکیلات می بایست منش های دوازده گانه سازمان، با برنامه ریزی صحیح در گفتار و رفتار مربیان تشکیلاتی نهادینه گردیده تا دانش آموزی موفق متجلی گردد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 در خاتمه ضمن تبریک مجدد تأسیس سازمان دانش آموزی، از تلاش های وحید شیخی، معاون پرورشی، تشکیلاتی منطقه، معصومه باصری، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه و ندا سادات نقبایی رابط خبری پانا قدردانی و برای جامعه تشکیلاتی علی الخصوص مدیران، مربیان و اعضای تشکیلات دانش آموزی منطقه 8 آرزوی سلامتی کرد و برحمایت های خود از سازمان دانش آموزی تأکید نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار