آغاز ثبت‌نام جشنواره‌های جوان و بین‌المللی خوارزمی

تهران (پانا) - ثبت‌نام سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی و بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام جشنواره‌های جوان و بین‌المللی خوارزمی

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نتایج تحقیقات، ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران و نوآوران و فناوران کشور و فراهم کردن بستر مناسب برای همکاریهای علمی در سطح جهان در سال جاری برگزار می‌شود.

ثبت‌نام در این دوره از جشنواره از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا پایان شهریور ماه جاری ادامه دارد. از برگزیدگان دوره‌های قبل که موفق به تولید محصول در مقیاس صنعتی شده‌اند نیز دعوت می‌شود تا برای ثبت‌نام و دریافت پرسشنامه با دبیرخانه این جشنواره تماس بگیرند.

طرح‌های قابل پذیرش باید در گروه‌های تخصصی شامل «فناوری‌های شیمیایی»، «مکانیک»، «برق و کامپیوتر»، «هنر»، «معماری و شهرسازی»، «کشاورزی و منابع طبیعی»، «علوم پایه، عمران»، «مهندسی صنایع و مدیریت فناوری»، «مواد، متالورژی و انرژی‌های نو»، «زیست فناوری و علوم پایه پزشکی»، «محیط زیست»، «فناوری‌نانو»، «هوافضا»، «مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات»، «مکاترونیک» و «صنایع دفاعی» باشند.

طرح‌های ارسالی در پنج محور پژوهشی و فناوری «پژوهش‌های بنیادی»، «پژوهش‌های کاربردی»، «طرح‌های توسعه‌ای»، «ابتکار» و «نوآوری» داوری خواهند شد.

متقاضیان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی خوارزمی به نشانی www.khwarizmi.ir با مراجعه به قسمت سامانه‌ جامع جشنواره بین‌المللی خوارزمی نسبت به ثبت‌نام، ارایه مشخصات فردی و مستندات طرح اقدام و شناسه کاربری و کلمه عبور خود را تعریف کنند.

علاوه بر آن از سوی دبیرخانه جشنواره جوان خوارزمی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران زمان ثبت‌نام و ارائه طرح در بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی از اردیبهشت تا پایان تیرماه تعیین شده است.

در این دوره از جشنواره جوان خوارزمی طرح‌های ارسالی در ۱۶ گروه تخصصی «فناوری‌های شیمیایی»، «مکانیک»، «برق و کامپیوتر»، «هنر»، «معماری و شهرسازی»، «کشاورزی و منابع طبیعی»، «علوم پایه»، «عمران»، «مهندسی صنایع و مدیریت فناوری»، «مواد، متالورژی و انرژی‌های نو»، «زیست فناوری علوم پایه پزشکی»، «محیط زیست»، «فناوری‌نانو»، «هوافضا»، «مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات» و «مکاترونیک» و در ۵ محور پژوهشی و فناوری «بنیادی»، «کاربردی»، «توسعه‌ای»، «اختراع» و «نوآوری» مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

متقاضیان شرکت در بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره خوارزمیwww.khwarizmi.ir و پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره جوان خوارزمی http://www.irost.org/young در قسمت سامانه‌ جامع جشنواره‌های خوارزمی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و ارائه مشخصات فردی اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار