پتانسیل های خوبی برای همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش شهر تهران وجود دارد

تهران (پانا) - نشست مشترک نمایندگان کمیته امداد خمینی(ره) و آموزش و پرورش شهر تهران جهت راه اندازی مراکز نیکوکاری جهت کمک به دانش آموزان و فرهنگیان نیازمند در محل دفتر معاونت پرورشی شهر تهران و با حضور عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی و پرورشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
پتانسیل های خوبی برای همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش شهر تهران وجود دارد

عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی و پروشی شهر تهران گفت: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان هستیم و موضوع ایام فطریه در پیش است و جشن های نیکوکاری را داریم، راه های مشترک همکاری میان کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش وجود دارد که باید بیشتر شود.
وی با اشاره به پتانسیل های خوب همکاری میان کمیته امام و آموزش و پرورش گفت: با توجه به پتانسیل هایی که هست می توانیم برنامه ریزی کنیم. اولین برنامه در موضوع فطریه است که یک برنامه کوتاه مدت است، اما شهر تهران باتوجه به ظرفیتی که دارد، بیش از یک میلیون و 200هزار دانش آموز دارد و این ظرفیت دانش‌آموزی در مدارس باعث شده ما در 19منطقه شرایط خاصی داشته باشیم.
وی افزود: ما در شهر تهران اردوگاه و دارالقرآن ها و مراکز مشاوره های زیادی داریم و همچنین کانون شهید مفتح که از قدیمی ترین کانون‌هاست و این ظرفیت های در اختیار شهر تهران است. ما در مرکز مشاوره قدیمی‌ترین مرکز مشاوره را داریم که قدمت زیادی دارد و خوشبختانه خدمات خوبی را در کلانشهر تهران ارایه می دهد و کمیته امداد هم ظرفیت های خوبی دارد.
کریمی گفت: ناگفته نماند ما انجمن اولیا و مربیانی داریم که بانک اطلاعاتی دارد و با حفظ حرمت و تکریم این خدمات را می تواند جابجا کند. در بدو امر باید ظرفیتهای همدیگر را بشناسیم و بانک اطلاعاتی با ظرفیت هایی که داریم را در اختیار شما بگذاریم. کمیته هم فهرست ظرفیت‌هایش را می دهد و همکاری مشترک را شروع می کنیم.

وی در ارتباط با جمع آوری فطریه های مردمی از طریق مدارس گفت: ما باید اعتماد عمومی مردم را جلب کنیم. با توجه به اینکه ما دانش آموز در مدرسه در شرایط فعلی نداریم، اما مردم به آموزش و پرورش اعتماد دارند. تجربه نشان داده مردم اگر احساس کنند برای نیازمندان مدارس فرزندان خودشان خرج می شود، قطعا با اطمینان بیشتری کمک می کنند.
کریمی در پایان ابراز امیدواری کرد: با نوشتن تفاهمنامه مشترک بتوانیم خدمات خوبی با دانش آموزان نیازمندمان داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار