باستانی: انصافا تهران در حوزه تولید محتوا خوش درخشیده است

تهران (پانا) - مراسم بیست و یکمین سالگرد تاسیس سازمان دانش آموزی شهر تهران با حضوری اسماعیل بحری زاده، قایم مقام وزیر در سازمان دانش آموزی کشور، عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران و مدیران مناطق نوزده گانه شهر تهران در محل تالار فرهنگ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
باستانی: انصافا تهران در حوزه تولید محتوا خوش درخشیده است

عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران ضمن خیر مقدم جهت حضور بحری زاده، قایم مقام وزیر در سازمان دانش آموزی کشور و مدیران مناطق نوزده گانه و تبریک بیست و یکمین بهار تاسیس سازمان دانش آموزی گفت: سازمان دانش آموزی بیست و یک بهار دیده و درخت تناوری شده و ریشه های این درختها در مدارس اند و یاور مربی های ما شاخه های آن هستند و دانش آموزان برگهای این درخت اند و ما باغبان های این درخت هستیم. باید کمک کنیم این دانش آموزان با طراوت رشد کنند.

وی با ارایه گزارشی از عملکرد سازمان در حوزه تولید محتوا در سازمان دانش آموزی شهر تهران گفت: شهر تهران هم مانند سایر استان ها به تولید محتوا وارد شد و البته کار ما از اسفندماه که موضوع شیوع ویروس کرونا شروع شده بود آغاز شد و همان زمان مدیران مناطق ما به میدان آمدند تا محتواهای خوبی جهت آموزش مهارتهای تشکیلاتی سازمان به دانش آموزان ارایه شود.

وی افزود: در ایام نوروز که معاونت پرورشی و شش اداره آن و از جمله سازمان دانش آموزی ورود کردند، کار جدی تر شد و ما وارد فاز دوم کار شدیم. این کار کاملا دلی بود و مدیران برخی مناطق در کانون قدس گرد هم آمدند که یک کار محتوایی آموزشی برای دانش آموزان داشته باشند. این سازمان در کنار 9 دبیرخانه کشوری، مسئول تولید محتوای پانا و مهارتهای اجتماعی شد که همراه با استان های دیگر در حال انجام و تولید محتوای با کیفیت هستیم. ناگفته نماند انصافا شهر تهران در این حوزه و شبکه شاد، خوش درخشیده است.

باستانی افزود: مدیران ما بهترین ها هستند و مرزی بین مناطق ما وجود ندارد و همه همپوشانی دارند که باعث مباهات است.

در پایان مراسم از زحمات مدیران سازمان دانش آموزی در مناطق نوزده گانه تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار